کد خبر: 99728
A

کوشکی: از فائزه هاشمی تشکر می کنم چون مثل اصلاح طلبان دروغ نگفت

فعال سیاسی تندوری اصولگرا گفت: از این پس راحت­‌تر می­توانیم به عبارت «کاسبان تحریم» و سوءاستفاده جریان‌های سیاسی خاص از آن فکر کنیم.

کوشکی: از فائزه هاشمی تشکر می کنم چون مثل اصلاح طلبان دروغ نگفت

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با اظهارات اخیر فائزه هاشمی، اذعان کرد: من به نوبه خودم از خانم فائزه هاشمی تقدیر می­کنم، زیرا چهره واقعی اصلاحات را نشان داد و آنقدر شجاع بود که مثل اصللاح طلبان دروغ نگوید و منافقانه در رابطه با برداشتن تحریم‌­ها حرف نزند.

وی ادامه داد: بالاخره مردم ایران باید این را می­‌دانستند که چه کسانی از داخل کشور به آمریکایی‌­ها سفارش جدی شدن و افزایش تحریم‌­ها را از سال 1388 تا به الان می­دادند؛ کسانی که به هیلاری کیلینتون و اوباما چندین بار نامه نوشتند.

حالا می‌توان گفت که فشار برای محدود و محصور کردن ایران در خاک خود از طریق طرح‌های چون FATF و.. و مقابله با توان دفاعی و موشکی ایران یک نوع تقسیم‌کار علنی بین آمریکا، اروپا و اصلاح طلبان افراطی فتنه گر است. این پازل با اقدامات دیگر کشورها و بازیگران منطقه ای و گروه های سیاسی علیه کشورمان کامل می­شود.

از این پس راحت­‌تر می­توانیم به عبارت «کاسبان تحریم» و سوءاستفاده جریان‌های سیاسی خاص از آن فکر کنیم. رویکرد و عملکردی که شاید در انتخابات ریاست جمهوری 1400  نیز از سوی همین گروه­ها دنبال شود؛ و بر همین اساس لازم است مردم نسبت به تَکرار فریبکاری اصلاح طلبان در زمینه اعمال تحریم‌ها علیه مردم هشدارتر از همیشه باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر