کد خبر: 99874
A

احمد زیدآبادی: طوری ویروس جهش یافته را ویروس انگلیسی می نامند انگار ملکه الیزابت آن را جهش داده است

یک تحلیلگر مسائل سیاست داخلی و خارجی نسبت به اشتیاق اصولگرایان در نامیدن ویروس جهش یافته به نام ویروس انگلیسی واکنش نشان داد.

احمد زیدآبادی: طوری ویروس جهش یافته را  ویروس انگلیسی می نامند انگار ملکه الیزابت آن را جهش داده است

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد زیدآبادی درباره اشتیاق اصولگرایان در معرفی ویروس جهش یافته به نام «ویروس انگلیسی» در کانال تلگرامش نوشت: اینکه منشأ ویروس کرونا کشور چین است، جز خودِ دولت چین، اغلب کشورها و عمومِ مجامع علمی و پزشکی جهان بر روی آن اتفاق نظر دارند. با این حال، هنگامی که دونالد ترامپ از "ویروس چینی" سخن به میان آورد، رهبران حزب کمونیست چین به شدت واکنش نشان دادند و به تبع آنها برخی از هواداران الگو و سیاست چینی در ایران هم در این خشم شریک شدند.

حالا چندی است که در بریتانیا نوعی ویروس کرونای اصطلاحاً جهش یافته پیدا شده است که همان حامیان الگوی چینی در ایران آن را "ویروس انگلیسی" می‌نامند آن هم با چنان ذوق و شوق و اشتیاق و اصرار و تأکیدی کاَنَّهُ شخص ملکۀ الیزابت آن را در بطن خود جهش داده است!

به قول کرمانی‌ها، کلۀ پدر چینی‌ها و انگلیسی‌ها هر دو! اما از مادر مهربانتر شدن برای چینی‌هایی که حتی به دایگی این جماعت نیز روی خوش نشان نمی‌دهند، حکایت از چه قصه‌ای دارد؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر