کد خبر: 99966
A

انتقاد شدید سایت اصولگرا از هادی ساعی/ بالاخره چهره واقعی او از پشت جلال و جبروت پوشالی اش نمایان شد

راه دانا نوشت: سالهای سال از او نوشتیم، شانه هایمان را نردبانی برای موفقیت هایش ساختیم، به مدال هایش نازیدیم، برایش سینه سپر کردیم و حتی جامه دریدیم که ورزش جای امثال اوست نه هر مدیر سیاسی بیسواد و غریبه ای، اما امروز ثابت شد به بیراهه زده ایم و آب در هاون می کوبیدیم.

انتقاد شدید سایت اصولگرا از هادی ساعی/ بالاخره چهره واقعی او از پشت جلال و جبروت پوشالی اش نمایان شد

به گزارش دیده بان ایران، خبرگزاری اصولگرای راه دانا درباره اقدام ناشایست عضو شورای شهر چهارم تهران نوشت: 

این سیلی به صورت یک فرد نبود. یک سیلی به هیمنه یک ستاره کاغذی که با ضرب دستش هر آنچه در تمام این سالها از او ساخته بودیم، فرو ریخت تا در پشت آن جلال و جبروت پوشالی چهره واقعی اش نمایان شود. همو که در تمام این سالها از پله های ورزش پلی برای رسیدن به مکنت، جاه و جلال، صندلی و البته سیاست ساخته و همنشین بزرگان شده اما هرگز کمال همنشین در او اثر نکرده و راه و رسم بزرگی را فرا نگرفته. زمین بلندی که آنقدر آب نخورده که علفهای هرز دشت بی فرهنگی آن را به یغما برده.

طبل بزرگی که صدایش گوش فلک را پر کرده اما توخالی است؛ یک طبل توخالی زیر پای چپ! ستاره ای که پشت برق مدال های زرینش نخوتی از جنس مس خوابیده که به خود اجازه می دهد به جرم تاخیر در نام بردن نامش پشت بلندگو، شخص خاطی را شخصا ادب کند. شگفتا از این قهرمان، عجبا از این پهلوان که اینگونه واژه قهرمان و پهلوان را به سخره گرفته و بر اعتبار آن چوب حراج زده.

سالهای سال از او نوشتیم، شانه هایمان را نردبانی برای موفقیت هایش ساختیم، به مدال هایش نازیدیم، برایش سینه سپر کردیم و حتی جامه دریدیم که ورزش جای امثال اوست نه هر مدیر سیاسی بیسواد و غریبه ای، اما امروز ثابت شد به بیراهه زده ایم و آب در هاون می کوبیدیم.

قهرمان ما امروز چه عالی نقش ضدقهرمان را روی صحنه برده و عجیب اینکه از این نمایش زشت و کریه تمام قد دفاع می کند و با توجیهات مضحک و مسخره روی این گلکاری ماله  می کشد. یک عذر بدتر از گناه که تنها تندی آشی که پخته را بیشتر می کند، آنقدر که شامه همه را می آزارد. آقای قهرمان به جای پشیمانی و ندامت، به سبک بزن بهادرهای فیلمفارسی خود را محق می داند و برای توجیه، صغری کبری می چیند و عجبا که در این معرکه همه را مقصر می داند الا خودش؛ گویی مضروب متهم است که صورتش را به دست او زده!

سیلی او به گوش یک بینوا و درشت گویی های بی ادبانه اش پرده از حقیقتی انداخت که در تمام این سالها پیش روی او کشیده شده و به اندازه ای ضخیم شده بود که درک واقعیت از پس پرده ناممکن به نظر می رسید اما حالا که پرده افتاده دیگر نه او می ماند نه ما. مایی که در تمام این سالها نامش را در بوق و کرنا کردیم و او را در قامت ستاره جا زدیم اما حالا با فرو افتادن پرده قلابی بودنش عیان شده.

هادی ساعی در تمام این سالها با همین اعتبار کاذب و بزرگ شدن ظاهری به صندلی هایی رسیده که حالا صلاحیت و وجاهتش برای نشستن روی آن ها مورد تردید جدی قرار دارد. از صندلی شورای شهر سابق گرفته تا صندلی مدیریت تیم های ملی تکواندو و البته صندلی هیات اجرایی و کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک. جایی که قهرمان خاطی نماینده جامعه ورزشکار و قهرمان شده اما زهی خیال باطل که آقای نماینده که باید نماد و الگو و سمبل یک جماعت پرهوادار و پرطرفدار باشد، حالا آن کار دیگر کرده و بدل نمکی شده که خود امروز آفت زده.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر