کد خبر: 10118
A

رسول صدرعاملی: فنی‌زاده، همچون پدر هنرمندش، نه حاشیه‌ داشت و نه اهل خودنمایی بود

«رسول صدرعاملی» دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات برای درگذشت زنده‌یاد «دنیا فنی‌زاده»، پیام تسلیتی را خطاب به خانواده وی و جامعه هنری منتشر کرد.

رسول صدرعاملی: فنی‌زاده، همچون پدر هنرمندش، نه حاشیه‌ داشت و نه اهل خودنمایی بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، متن این پیام تسلیت به شرح زیر است: «دنیا فنی‌زاده، فرزند سینما و نمایش بود. هنرمندی که سال‌ها تلاش کرد و بی‌حاشیه، با هنرمندی بی‌مثالش، شادی را برای کودکان و نوجوانان و همه اقشار ملت به ارمغان آورد.

فنی‌زاده، همچون پدر هنرمندش، زنده‌یاد «پرویز فنی‌زاده»، نه حاشیه‌ داشت و نه اهل خودنمایی بود. او با ممارست و تلاش، به عروسک‌ها جان‌ داد و حالا ما داغدار نبود کسی هستیم که سال‌ها جان شیرین‌اش را برای شادی‌مان گذاشت و گذشت...

لبخندی که «دنیا فنی‌زاده» با جان‌بخشی به عروسک‌ها به همه ما بخشید، آنقدر شیرین و عمیق بود که ناباوری رفتن‌اش را دوچندان می‌کند.

«جشنواره ملی فیلم حسنات» یاد و خاطره و حضور دوست داشتنی و احترام‌برانگیز زنده‌یاد «دنیا فنی‌زاده» را در یاد و خاطره همه دوران جشنواره عزیز و گرامی خواهد داشت.

این غم بزرگ به خانواده و فرزندانش، به همه همکارانم در تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور و به همه مردم تسلیت باد.

دنیا فنی‌زاده فرزند ما و همه اهالی سینما بوده و خواهد بود و در لبخند تک‌تک‌مان تا ابد زنده خواهد ماند. روحش شاد.»

ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، به دبیری رسول صدرعاملی، 15 تا 18 اسفند ماه برگزار خواهد شد و کانون نشر و ترویج فرهنگ اسلامی حسنات اصفهان با همکاری بنیاد سینمایی فارابی برپاکننده آن است. 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر