کد خبر: 10433
A
دکتر جهانگیری در جلسه مقابله با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تاکید کرد

تاکید بر تشکیل ستاد بحران در استان های درگیر با آنفلوانزای پرندگان / تاکید بر ممنوعیت هر گونه شکار پرندگان تا اطلاع ثانوی

جلسه مقابله با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان بعد از ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

 تاکید بر تشکیل ستاد بحران در استان های درگیر با آنفلوانزای پرندگان / تاکید بر ممنوعیت هر گونه شکار پرندگان تا اطلاع ثانوی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جلسه مقابله با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان بعد از ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

  معاون اول رییس جمهور در این جلسه با اشاره به اهمیت سلامت و بهداشت مردم و نیز حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور، بر همکاری همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی در موضوع مقابله با بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان تاکید کرد.

 دکتر جهانگیری با بیان اینکه ایران در سالهای اخیر همانند بسیاری از کشورهای جهان درگیر ویروس آنفلوانزای پرندگان بوده است،‌ از سازمان دامپزشکی خواست دستورالمعل های لازم به منظور تعیین سطح درگیری کشور با این معضل و راهکارهای مقابله با آن برای ارایه به ستاد بحران تهیه کند.

 وی با اشاره به اینکه در ستاد بحران کشور باید وظیفه هر یک از دستگاه ها برای مقابله با این بیماری مشخص باشد، بر تشکیل جلسه فوری ستاد بحران کشور تاکید کرد و از استانداران برخی مناطق کشور که مواردی از آنفلوانزای پرندگان گزارش شده خواست تا بطور فعال وارد عرصه مقابله با این بیماری شوند.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر