کد خبر: 10568
A

نشست زمین در بازار تهران/ تخریب چندین مغازه + جزییات

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از حوادث شب گذشته خبر داد و گفت:‌ به دلیل حفر چاه غیرمجاز در بازار تهران شاهد نشست زمین بودیم و در حادثه دیگر نیز 20 نفر از اهالی دو ساختمان از آتش‌سوزی نجات یافتند.

نشست زمین در بازار تهران/ تخریب چندین مغازه + جزییات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از حوادث شب گذشته خبر داد و گفت:‌ به دلیل حفر چاه غیرمجاز در بازار تهران شاهد نشست زمین بودیم و در حادثه دیگر نیز 20 نفر از اهالی دو ساختمان از آتش‌سوزی نجات یافتند.

جلال ملکی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در ساعت 23:08 شب گذشته حادثه نشست زمین در بازار تهران، سبزه‌میدان، سرای خورشید به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند

وی افزود:‌با حضور آ‌تش‌نشانان مشاهده شد در معبری حدود 4 متری مقابل سرای خورشید حفره‌ای به وسعت 6 متر و در عمق 2 متر ایجاد شده و باعث تخریب تعدادی از مغازه‌ها شده بود.

ملکی گفت: خوشبختانه در این حادثه به غیر از یک نفر مصدوم دیگری نداشتیم و ایمن‌سازی‌های لازم توسط عوامل آتش‌نشانی بلافاصله انجام شد.

وی علت این حادثه را حفر چاه  غیرمجاز و اصولی توسط یکی از کسبه‌ها اعلام کرد که باعث سست شدن خاک شده بود.

ملکی درباره حادثه دیگری نیز اشاره کرد و گفت:‌در ساعت 00:38 بامداد آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی واقع در خاوران به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: با حضور آتش‌‌نشانان مشاهده شد دو ساختمان دو طبقه در کنار یکدیگر وجود داشت که در پشت‌بام هر دو ساختمان انباری با ایرانیت ایجاد شده بود .

وی افزود:‌به دلیل آتش‌سوزی در یکی از انبارها آتش زیادی شعله‌ور بود و آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به اطفاء حریق و جلوگیری از آتش‌سوزی اقدام کردند.

وی افزود: از هر دو ساختمان 20 نفر آقا و خانم خارج و به محل امنی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: علت این حادثه در دست بررسی است و در ساعت 1:41 عملیات این حادثه به پایان رسید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر