کد خبر: 10696
A

با قابلیت‌های جدید تلگرام بیشتر آشنا شویم+ جزییات

هدیه برنامه نویسان پیام‌رسان موبایلی تلگرام در سال جدید به کاربران، ضمیمه نسخه 3.16 شد.

با قابلیت‌های جدید تلگرام بیشتر آشنا شویم+ جزییات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در جدیدترین آپدیت این اپلیکیشن امکانات گسترده‌تری برای اندرویدی ها در مقایسه با آی او اسی ها تعریف‌شده، تا جایی که کاربران می‌توانند میزان دیتای ارسال‌شده و دریافت شده روی شبکه وای فای یا از طریق شبکه داخلی و یا از روی سیم‌کارت را مشاهده کنند. آمار میزان مصرف روی شبکه چیزی است که کاربران اندرویدی و آی او اسی مدت‌ها دنبال آن بودند و حالا با کلیک در بخش Data and Storage می‌توانند به ریز ارسال شده‌ها و دریافتی‌ها دست پیدا کرد.

پاک کردن پیام‌های به اشتراک گذاشته‌شده در کمتر از 48 ساعت به‌صورت unsend قابلیت دیگری است که به نسخه 3.16 اضافه‌شده است.

اسکرول کردن روی پیام‌های یک کاربر به سمت بالا و دیدت لحظه‌ای تاریخ پیام ویژگی جدید دیگری است که تلگرامی‌ها به آن دست پیداکرده‌اند تا سرچ دیتای به اشتراک گذاشته‌شده آسان‌تر شود.

بازگشت دقیق به قسمت خاصی از چت هنگام scroll back از امکانات جدیدی است که البته کاربران اندرویدی می‌توانند از آن استفاده کنند.

روی sharing screen کاربران اندرویدی می‌توانند لیست فایل‌هایی که اخیراً ارسال کرده‌اند را به‌صورت ریز مشاهده کنند.

همچنین با پشتیبانی از قابلیت Gboard support می‌توانید گیف ها را ارسال و دریافت کنید. دارندگان نوقای 7.1.1 نیز از ویژگی fast action روی اسکرین به‌محض دریافت پیام می‌توانند بهره ببرند.

درنهایت افزوده شدن برخی اموجی ها و شکلک‌ها برای کاربران اندرویدی قابل‌توجه است.

1. Data and Storage 

2. Network usage

3. Scroll up to see the date

 

4. Recently downloaded files

 

5. New emoji

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر