کد خبر: 10835
A

نجات زن و مرد میانسال از آتش‌سوزی پارکینگ در خیابان نبرد جنوبی تهران + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات زن و مرد میانسال در پی وقوع آتش‌سوزی در پارکینگ یک ساختمان مسکونی خبر داد.

نجات زن و مرد میانسال از آتش‌سوزی پارکینگ در خیابان نبرد جنوبی تهران + عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سید جلال ملکی، در تشریح  جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان مسکونی در ساعت ۷:۱۲ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبام و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان نبرد جنوبی، خیابان گلستان ۱۳ اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان دو طبقه قدیمی رخ داده و کانون حریق پارکینگ این ساختمان در طبقه منفی یک بود که سه دستگاه خودرو سواری و لوازم کهنه منزل همچون بخاری، میز کامپیوتر، کمد و ... در آن قرار داشت.  

ملکی با بیان اینکه این لوازم داخل پارکینگ آتش گرفته و کاملا شعله‌ور شده بود، گفت: شعله‌های آتش در حال سرایت به خودروها بود و دود زیادی به طبقات بالایی سرایت کرده بود که آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کرده و گروهی از آنان با ورود به طبقات زن و مردی حدودا ۶۰ ساله را که در میان دود و شعله‌های آتش گرفتار شده بودند، خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد:‌ گروه دیگر از آتش نشانان نیز  همزمان عملیات اطفای حریق در پارکینگ را آغاز کرده و ضمن جلوگیری از سرایت آتش به خودروها و طبقات بالایی موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است، گفت: آتش‌نشانان در ساعت ۸:۴۹ صبح امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

وی با اشاره به وقوع این حادثه تاکید کرد که پارکینگ‌ها به هیچ عنوان مکان مناسبی برای نگهداری ضایعات و انبار کردن لوازم نیست و باید در محل دیگری از آنها نگهداری کرد.  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر