کد خبر: 10976
A

۶ کشته و زخمی در نزاع خونین قشم

‌معاون سیاسی فرماندار قشم گفت: در پی درگیری شب گذشته در مقابل یکی از داروخانه‌های شهرستان دو نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

۶ کشته و زخمی در نزاع خونین قشم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مصطفی غلام پور طی مصاحبه ای ‌افزود: شب گذشته حدود حوالی ساعت 20 دریکی از محلات شهرستان قشم در مقابل یک داروخانه درگیری صورت گرفت که موجب کشته شدن دو نفر به نام‌های "ک، س" 25 ساله و "م، س" 30 ساله که پسرعمو بودند، شد.

وی اضافه کرد: طرفین درگیری که شش نفر اهل کهنوج کرمان و ساکن قشم و چهار نفر دیگر اهل قشم بودند، طبق گفته شاهدان باهم درگیر شده‌اند؛ این درگیری در پی تذکر فرد قشمی به طرف مقابل رخ داد و سپس به یک درگیری جمعی تبدیل شده است.

غلام پور بابیان اینکه شناسایی قاتل یا قاتلین در دستگیر بررسی است، افزود: در پی این درگیری سه نفر از ضاربان دستگیر و دو نفر متواری شده‌اند که تحت تعقیب پلیس قرار دارند و شناسایی قاتل یا قاتلین و علت دقیق درگیری نیز در دست بررسی است.

وی بابیان اینکه قشم همواره شهرستان امنی بوده است، گفت: با توجه به امنیت و آرامش حاکم در این جزیره این‌گونه اتفاقات و حوادث در اولویت مأموریت نیروی انتظامی و امنیتی شهرستان قشم قرار گرفته و امیدوارم طی چند ساعت آینده دو ضارب متواری دستگیر شوند.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر