کد خبر: 12309
A

حساس ترین بخش عملیات پلاسکو هم اکنون در حال انجام است/ جداسازی دیواره ساختمان پلاسکو از پاساژ کویتی‌ها برای سهولت در یافتن پیکر قربانیان

نیروهای امدادی و آتش نشانان در حساس ترین بخش عملیات پلاسکو، از صبح امروز جداسازی دیواره های ساختمان پلاسکو از پاساژ کویتی ها را به منظور سهولت در دسترسی به پیکر قربانیان آغاز کرده اند.

حساس ترین بخش عملیات پلاسکو هم اکنون در حال انجام است/ جداسازی  دیواره ساختمان پلاسکو از پاساژ کویتی‌ها برای سهولت در یافتن پیکر قربانیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، انجام عملیاتی وسیع به منظور جداسازی دیواره ساختمان پلاسکو با دیواره پارکینگ پاساژ کویتی‌ها، محوری‌ترین اقدام امروز نیروهای امداد و نجات و ماموران آتش‌نشانی به شمار می‌آید. نیروهای انتظامی شعاع محدوده کنترل شده را گسترش می‌دهند به طوری که تمامی خبرنگاران و عکاسان به فاصله‌ای بسیار دورتر از ساختمان پلاسکو در حال هدایت هستند.

دود ناشی از این عملیات به حدی است که تمامی فضای فوقانی ساختمان پلاسکو و ساختمان‌های مجاور را در بر گرفته است.

لازم به ذکر است، عملیات جداسازی دیواره ساختمان پلاسکو با پاساژ کویتی‌ها می‌تواند دسترسی راحت‌تری برای یافتن پیکرهای کشته‌شدگان یا بازماندگان احتمالی فراهم کند.

به همین منظور تعدادی از متخصصان شرکت مپنا به کمک نیروهای امدادی حاضر در محل حادثه آمدند تا این جداسازی با حداقل تخریب ایجاد شود.

در حال حاضر برای جداسازی خبرنگاران و عکاسان با ساختمان پلاسکو، دیواره انسانی به وسیله سربازان نیروی انتظامی تشکیل شده است.

در ساعات مختلف نیز ماشین‌آلات جدید بسته به نیاز امدادگران به محل حادثه اعزام شده است.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر