کد خبر: 12441
A
فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در گفت و گو با دیده بان ایران؛

زنان ایرانی در همه صحنه ها مانند آموزش های عالی، بهداشت، اقتصاد و سیاست حضور دارند

فاطمه ذوالقدر: این همایش باعث می شود که جایگاه زن ایرانی در کشور ایران مشخص شود و اینکه زنان ایرانی در همه صحنه ها و آموزش های عالی، بهداشت، اقتصاد و سیاست حضور دارند.

زنان ایرانی در همه صحنه ها مانند آموزش های عالی، بهداشت، اقتصاد و سیاست حضور دارند

 فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس دهم در گفت و گو با خبرنگار دیده بان ایران؛ درباره برگزاری همایش بین المللی جایگاه زنان اندیشمند ایران و عرب و همچنین درخصوص در گسترش تعامل و گفتگو های فرهنگی که صبح امروز  باحضورعضوهیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امورزنان، انسیه خزعلی رئیس دانشگاه الزهرا(س) و صاحبه روحانی، همسر رئیس جمهور و مهمانان داخلی و خارجی در سالن همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد اظهار کرد: زنان مسلمان باید هرچه بیشتر با یکدیگر ارتباط و تعامل داشته باشند و برگزاری چنین همایش هایی اهمیت و ضرورت  زنان در جامعه را نشان می دهد و در دنیای امروز باعث می شود که زنان با فرهنگ کشورهای مسلمان و جایگاه آنها را در کشورها آشنا شوند و به نظر بنده این یک تصویر خوبی از خود بر ذهن افرادی که در این همایش حضور داشتند، به جا خواهد گذاشت.

ذوالقدر افزود: این همایش باعث می شود که جایگاه زن در کشور مشخص شود و این نشان دهنده این موضوع است که زنان ایرانی در همه صحنه ها و آموزش های عالی، بهداشت، اقتصاد و سیاست حضور دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم خاطر نشان کرد: مهمان های حاضر در این جلسه از کشورهای  مختلف عربی و آفریقایی از جمله یمن، تونس، الجزایر و عراق و... بودند و به نظر بنده برگزاری این همایش امری  بسیار خوب و فرهنگی خواهد بود و تداوم این همایش ها در راستای تقویت روابط فرهنگی ایران با کشورهای مسلمان در سطح دانشگاهی بسیار موثر خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر