کد خبر: 12555
A

تندگویان: هیات امنا پلاسکو مدعی شدند که هیچ منبع گازوئیلی در طبقات بالا نبوده/ گازوئیل فقط در موتورخانه و زیرزمین بوده است

سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران از بررسی زوایای پنهان حادثه پلاسکو که در جلسه با هیامت امنا مطرح شد، خبر داد.

تندگویان: هیات امنا پلاسکو مدعی شدند که هیچ منبع گازوئیلی در طبقات بالا نبوده/ گازوئیل فقط در موتورخانه و زیرزمین بوده است

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدمهدی تندگویان  با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران، با هیات امنا ساختمان پلاسکو گفت: صبح امروز فراکسیون اصلاح‌طلبان شورا با هیات امنای ساختمان پلاسکو جلسه داشتند و سخنان این هیات مدیره را شنیدند.

وی با بیان اینکه هیات مدیره ادعا کرده که در ساختمان پلاسکو حتی یک کارگاه تولیدی نبوده و همه واحدها فروشگاه بوده است، گفت: همچنین هیات امنا مذکور که 25 ماه است در پلاسکو فعال هستند، اعلام کردند که به هیچ وجه کارگر شب‌خواب نداشته و تنها یک سرایدار و دو نظافت‌چی در آنجا مستقر بودند.

سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران با بیان اینکه هیات امنا مدعی شدند که هیچ منبع گازوئیلی در طبقات نبوده و گازوئیل فقط در موتورخانه و زیرزمین بوده است، و هنوز موجود است، گفت: این افراد مدعی شدند که فقط در برخی از مغازه‌ها کپسول گاز و پیک‌نیک برای پخت و پز موجود بوده است.

تندگویان با بیان اینکه آتش از طبقه دهم آغاز شده و از طبقات بالا سرایت کرده است، گفت: با این حال شلنگ‌های آتش‌نشانی تنها به طبقه دهم رسیده است و جالب است که هیچ‌کدام از راه‌پله‌ها و راهروها محل انبار کالا نبوده و تماما خالی بوده است.

سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران با بیان اینکه این هیات مدیره در عرض بیست و پنج ماه گذشته فقط یک تذکر کتبی از آتش‌نشانی دریافت کرده‌اند گفت: در عرض 6 ماه گذشته حتی یک مرتبه مانور آتش‌نشانی برگزار شده و سازمان آتش‌نشانی تنها تذکری که به هیات مدیره پلاسکو داده است، نبود راه‌پله فرار بوده و نه بیشتر که این مساله جای تامل دارد. و در شش ماه گذشته تنها یک تذکر به این افراد داده شده است.-ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر