کد خبر: 12629
A

آیا اجساد آتش‌نشان‌های مفقود در پلاسکو، ذوب شده‌است؟

از دیروز مطالب و توییت‌ها و کامنت‌هایی مبنی بر ذوب شدن اجساد آتش نشان‌ها در فضای مجازی می‌چرخد اما آیا این شایعه می‌تواند واقعیت داشته باشد؟

آیا اجساد آتش‌نشان‌های مفقود در پلاسکو، ذوب شده‌است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در دوره های تخصصی آوار برداری مبحث آموزشی داریم با عنوان آوارشنایی و تحلیل آوار، در این مبحث با توجه به نقشه ساختمان، مصالح و سازه اصلی و نحوه طراحی، می‌شود تخمین زد که در کجا آوار می‌توان به اجساد و یا زنده ها دست یافت.

با آنچه از زبان نجات یافتگان این حادثه شنیدم و نحوه تخریب سازه فلزی، من امیدوارم که اجساد آتش‌نشان‌های ما از ظهر فردا با رسیدن کار آوار برداری به برداشتن آوار زیر زمین به نتیجه رسیده و ما آتش نشان‌هایمان را در محل حوض پلاسکو در زیرزمین پیدا کنیم؛ ان‌شاالله.

در پایان از همه خواهش می‌کنم، با فوروارد کردن شایعات ابزار دست سیاست‌ورزی‌ها و دشمنی‌های سیاسی و دشمنان قسم‌خورده این خاک نشوید، هر شایعه و خبر دروغ تاثیر مستقیمی در روحیه مدیران و نیروهای عملیاتی که با رشادت پای کار ایستاده و در حال مدیریت صحنه هستند، می‌گذارد و شایسته نیست که ما در صف مقابل این جوانمردان خادم قرار بگیریم، برای انتقادهای سازنده و تخصصی قطعا بعد از تمام شدن این روزهای سخت وقت به اندازه کافی هست.

*علیرضا سعیدی مدرس آواربرداری و یکی از امدادگران حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر