کد خبر: 12666
A

خدمات ویژه مترو همزمان با تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از خدمات رسانی ویژه مترو به شرکت کنندگان در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو خبر داد.

خدمات ویژه مترو همزمان با تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه محمد احمدی بافنده با تسلیت و تعزیت به خانواده داغ‌دیدگان و مردم ایران گفت: ناوگان مترو تهران روز پنجشنبه آمادگی ارائه خدمات حداکثری به شرکت کنندگان در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو را دارد.

وی با بیان اینکه این مراسم ساعت ٨:٣٠ از دانشگاه تهران آغاز می‌شود افزود: از ساعت 7 و 30 دقیقه تا پایان مراسم پذیرش مسافر در تمام ایستگاه‌های خط 1 و 4 مترو تهران به صورت رایگان انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: برای انتقال شهروندان به سمت بهشت زهرا هم برنامه ریزی لازم صورت گرفته است و در این راستا تمام قطارهای خط یک به سمت ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

به گفته احمدی بافنده، تردد مسافران در تمام ایستگاه‌های مترو رصد می‌شود و در صورت نیاز قطارهای فوق العاده هم اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه ایستگاه تئاتر شهر که در مسیر مراسم قرار دارد سیاهپوش خواهد شد خاطر نشان کرد: پس از حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان قدیمی پلاسکو و در راستای نمایش بخشی از فداکاری و جانفشانی های آتش نشانان تصاویری با عنوان «قهرمان من» در ایستگاه‌های مترو تهران نصب شد همچنین در برخی از ایستگاه‌های پرتردد مانند ایستگاه تئاتر شهر، دفتر یادبودی برای ابراز همدردی و همبستگی مردم با قهرمانان آتش‌نشان باز شده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر