کد خبر: 12694
A

دستگیری عامل تیراندازی به دختر۳ ساله در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عامل تیراندازی منجر به جرح دختر بچه سه ساله در کمتر از 2 ساعت در این شهرستان دستگیر شد.

دستگیری عامل تیراندازی به دختر۳ ساله در ایرانشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان طی مصاحبه ای اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در خیابان الزهرا(س) ایرانشهر، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: ماموران در بررسی های انجام شده دریافتند مردی 24 ساله به دلیل اختلافات مالی با یک قبضه سلاح کمری به منزل شاکی مراجعه و پس از مشاجره، اقدام به تیراندازی کرد.

وی ادامه داد: در تیراندازی این مرد، دختر سه ساله شاکی مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی افزود: دختربچه مجروح در این حادثه در کمترین زمان به مرکز درمانی ایرانشهر انتقال یافت و حال عمومی وی رضایت بخش است.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: عامل تیراندازی با اقدام به موقع ماموران در کمتر از 2 ساعت به همراه اسلحه بکارگرفته شده در این تیراندازی دستگیر شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه ضارب دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله سرقت به عنف، حمل و نگهداری مواد مخدر است خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برخورد با مجرمان و متخلفان را وظیفه ذاتی خود می داند و اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی در هیچ نقطه ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر