کد خبر: 13009
A

آواربرداری تمام شد، نگهبان ۳۸ساله پلاسکو پیدا نشد/ بچه‌ها سراغ پدر را می‌گیرند

قاسم شجاعی- 38 ساله- یکی از نگهبان‌های ساختمان پلاسکو بود که روزحادثه در ساختمان حضور داشت ولی پس از انفجار و ویرانی این ساختمان عظیم ناپدید شد و خانواده‌اش را چشم انتظار گذاشت.

آواربرداری تمام شد، نگهبان ۳۸ساله پلاسکو پیدا نشد/ بچه‌ها سراغ پدر را می‌گیرند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این درحالی است که با پایان آوار‌برداری امیدهای این خانواده برای زنده یافتن او کمرنگ شده است.

همسر قاسم که هنوز هم باور ندارد شوهرش در حادثه پلاسکو سوخته باشد گفت: چشم امید ما به مسئولان است تا خبری ازسرنوشت قاسم به ما بدهند. ولی متأسفانه هیچ‌کس شرایط سخت ما را درک نمی‌کند. ضمن اینکه ما در اسلامشهر ساکن هستیم و در تمام این مدت دختر و پسر کوچکم را در خانه می‌گذاشتم و پشت حصارهای کشیده شده ساختمان پلاسکو منتظر می‌ماندم تا شاید بتوانم ردی ازشوهرم پیدا کنم.هربار که می‌خواستم وارد آنجا شوم می‌گفتند او را پیدا می‌کنیم و خبر می‌دهیم ولی خیابان جمهوری باز شد و آواربرداری تمام شد اما هیچ‌کس نشانی از قاسم نداد. بچه‌هایم بهانه پدرشان را می‌گیرند.به خدا طاقتم تمام شده و تحمل این فاجعه برایمان سخت است. وقتی هم از مسئولان می‌خواهیم تا نشانه‌ای از شوهرم که می‌گویند در آتش سوخته بدهند جواب‌های  نا مشخص می‌شنویم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر