کد خبر: 13164
A

فردی پس از۲۶۷ بار مزاحمت برای اورژانس دادگاهی شد

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: فردی که بارها از طریق تماس تلفنی با 115، برای اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی، ایجاد مزاحمت کرده و خطوط تلفن آن را اشغال می‌کرد، از طرف دادگاه محکوم و جریمه شد.

فردی پس از۲۶۷ بار مزاحمت برای اورژانس دادگاهی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: فردی از تاریخ 29 مرداد تا 26 مهرماه امسال، 276 مرتبه با 115 تماس می‌گرفت و با سوالات بیهوده و وقت‌گیر، خطوط تلفن اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی اصفهان را اشغال می‌کرد لذا در این زمینه به دادگاه شکایت کردیم تا به عمل ناپسند او پایان دهیم.
 
وی افزود: سرانجام دادگاه، این فرد که 81 بار با تلفن ثابت و 195 بار با تلفن همراه برای اورژانس 115 ایجاد مزاحمت کرده بود را شناسایی و به 6 ماه حبس و از جنبه عمومی جرم به 900 هزار تومان جریمه، محکوم کرد.
 
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: متهم، خانمی 40 ساله و متاهل بود که از مشکل اعصاب و روان رنج می‌برد و به دلیل مصرف داروی اشتباهی، بیماری او تشدید شده بود لذا به دنبال ارائه مدارک درمانی وی به دادگاه، از اعمال محکومیت حبس برای او خودداری شد.
 
راستین تاکید کرد: خطوط تلفن 115، خطوطی گره‌گشا و مرتبط با سلامت مردم و نجات‌دهنده جان آن‌هاست و چه بسا، فرد امدادخواه، از خانواده، اقوام و دوستان هریک از ما باشد، لذا توصیه می‌شود از ایجاد مزاحمت برای اورژانس 115 و اشغال کردن خطوط تلفن آن بدون دلیل، پرهیز شود تا جان و سلامت هموطنان‌مان به خطر نیفتد. ایسنا
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر