کد خبر: 13171
A

شست و شوی گرد و غبار از معابر اهواز دو روزه امکان پذیر نیست

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به شست و شوی معابر هسته مرکزی شهر از گرد و غبار گفت: بارش‌های احتمالی روزهای آینده به شست و شوی شهر کمک خواهد کرد.

شست و شوی گرد و غبار از معابر اهواز دو روزه امکان پذیر نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علیرضا حلاج،‌ در خصوص  آخرین وضعیت شست و شوی معابر و فضای شهر از گرد و غبار اظهار کرد: ‌بعد از ظهر روز جمعه و با فروکش ‌کردن توفان گرد و خاک، شست و شوی معابر شهری توسط شهرداری آغاز شد، اما با قطع شبکه‌ها و ایستگاه‌های برق در روز شنبه، تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری جهت شست و شوی شبکه‌های توزیع در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفت و شست و شوی معابر شهری متوقف شد.

وی افزود: مجددا شست و شوی معابر خیابان ها و فضای سبز اهواز را از روز شنبه آغاز کردیم و هم اکنون نیز اکیپ‌های عملیاتی شهرداری در حال شست و شوی معابر و فضای سبز هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص علت عدم شست و شوی بسیاری از مناطق شهر از گرد و غبار با وجود گذشت سه روز از پایان توفان و گرد و خاک در اهواز تصریح کرد:‌ حجم کار بسیار زیاد است و با توجه به وسعت شهر نمی توان انتظار داشت که شست و شوی معابر شهری خیلی زود به پایان برسد. نظافت تمام معابر و فضای سبز شهر قطعا زمان‌بر است و یک یا دو روزه انجام نخواهد شد.

حلاج ادامه داد:‌ با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از صبح فردا، این بارندگی‌ها به شست و شوی معابر شهری کمک بسیاری خواهد کرد.

وی عنوان کرد:‌ در حال حاضر شست و شوی معابر هسته مرکزی شهر و خیابان‌های اصلی کیانپارس، زیتون کارمندی، کوروش و گلستان انجام شده است. جهت شستشوی معابر و فضای سبز از ماشین‌های آتش‌نشانی نیز استفاده می‌شود. نحوه شست و شوی معابر شهری در سایر شهرهای کشور نیز همین گونه است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر