کد خبر: 13184
A

آیت‌الله مکارم شیرازی:وای به حال ملتی که برای طلاق جشن بگیرد

یکی از مراجع تقلید با ابراز تأسف از وضعیت طلاق در کشور گفت: امروز فضای مجازی عامل بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی از جمله طلاق شده است و وای به حال ملتی که برای طلاق جشن می‌گیرند.

آیت‌الله مکارم شیرازی:وای به حال ملتی که برای طلاق جشن بگیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در  دیدار اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فعالیت و برنامه‌های این کمیسیون بنیادی بوده و با سرنوشت و تربیت فرزندان ما مرتبط است.

وی بیان کرد: شکل‌گیری شخصیت فرزندان این کشور از دوران دبستان، دبیرستان و دانشگاه شروع می‌شود و آموزش و پرورش نقش مهم و تاثیرگذاری در این عرصه دارند.

این مرجع تقلید افزود: جمهوری اسلامی ترکیبی از جمهوریت و اسلامیت است، اسلامیت نظام باید از دبستان و دبیرستان شروع شود و اگر کمبود و کاستی در این مراکز باشد، اسلامیت متزلزل خواهد بود.

وی تصریح کرد: یک رکن از دو رکن نظام را مجموعه آموزشی و تحقیقات و فناوری مجلس تقویت می‌کند و اگر نباشد نظام با مشکل مواجه می‌شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی با ابراز تاسف از وضعیت طلاق در کشور گفت: امروز فضای مجازی عامل بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی از جمله طلاق شده است و وای به حال ملتی که برای طلاق جشن می‌گیرند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر