کد خبر: 13364
A
وزیر بهداشت در یادداشتی عنوان کرد؛

باید به دور از سیاست زدگی و منفعت‌طلبی به روزهای پیروزی انقلاب برگردیم

وزیر بهداشت در یادداشتی تاکید کرد: باید به دور از سیاست زدگی و منفعت‌طلبی یک بار دیگر به روزهای پیروزی انقلاب برگردیم؛ اخلاص را محور کارهای‌مان قرار دهیم و با عشق به مردم، برای خدمت خالصانه به هموطنان و سربلندی ایران عزیز تلاش کنیم.


باید به دور از سیاست زدگی و منفعت‌طلبی به روزهای پیروزی انقلاب برگردیم

دیده بان ایران - دکتر هاشمی طی یادداشتی با عنوان" به انقلاب برگردیم" در کانال تلگرامی اش نوشت: امروز دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شد؛ این دهه برای آنها که دوران انقلاب را به یاد دارند، سرشار از خاطرات تلخ و شیرینی است که شاید در تاریخ این کشور دیگر تکرار نشود. روزهایی که می‌شد همدلی و همبستگی را در اوج خود به تماشا نشست و فداکاری سکه رایج زندگی بود.

انقلاب اسلامی در چنان دورانی و بر پایه از خودگذشتگی ملتی به‌پاخاسته و از جان گذشته محقق شد و مردم برای حفظ این موهبت الهی و گذر از هر بزنگاهش، هزینه‌هایی بس سنگین پرداختند. پس امروز و هر روز وظیفه همه ما، مراقبت و محافظت از درخت تناوری است که بهترین‌های این آب و خاک، جان شیرین را برای به‌ثمر نشاندنش فدا کردند.

اما اگر بعد از سی و هشت سال هنوز نتوانسته‌ایم اهداف بلند انقلاب را به‌طور کامل محقق سازیم، باور کنیم لازم است همه ما و خصوصا گروه‌ها و احزاب از چپ و راست، به آسیب شناسی رفتار خود بپردازیم.

باید بفهمیم، کجا راه را اشتباه رفته‌ایم و چگونه باید مسیرمان را اصلاح کنیم. باید به دور از سیاست زدگی و منفعت‌طلبی یک بار دیگر به روزهای پیروزی انقلاب برگردیم؛ اخلاص را محور کارهای‌مان قرار دهیم و با عشق به مردم، برای خدمت خالصانه به هموطنان و سربلندی ایران عزیز تلاش کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر