کد خبر: 13699
A
ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با دیده بان ایران؛

برای استیضاح قالیباف امضای حداقل ۱۰ نفر از اعضای شورا کافی است

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران: شهردار تهران باید گزارشات فاجعه پلاسکو را در جلسه فردا (روز یکشنبه) برای اعضای شورای شهر توضیح دهد.

برای استیضاح قالیباف امضای حداقل ۱۰ نفر از اعضای شورا  کافی است

ابوالفضل قناعتی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ در خصوص جلسه علنی شورای شهر که در پی آن قرار است محمدباقر قالیباف در جریان بررسی حادثه ساختمان پلاسکو در جلسه حضور پیدا می کند، اظهار کرد: «آقای قالیباف باید گزارشی از قبل، بعد و حین حادثه پلاسکو را برای اعضای شورای شهر قرائت کند و پس از آن قرار است اعضای شورای شهر سوالات خود را از شهردار مطرح کنند و شهردار تهران هم پاسخگوی این سوالات باشد.»

قناعتی در خصوص محوریت جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران نیز خاطر نشان کرد: «جلسه فردا "سه محوریت" دارد که بعد از اظهارات شهردار تهران در خصوص فوریت تعیین بهای یک تبصره برای قبور بهشت زهرا و کمیسیون باغات نیز صحبت می شود.»

وی همچنین در پاسخ به این سوال که در جلسه فردا از استیضاح شهردار تهران صحبتی می شود یا خیر؟! توضیح داد: «خیر؛ هنوز در مورد استیضاح حرفی زده نشده است. ابتدا باید عضو و یا اعضای شورای شهر به شهردار تذکر دهند و بعد در صورت قانع نشدن اعضا موضوع استیضاح در صورتی مطرح می شود که به امضای حداقل ۱۰ نفر از اعضای شورای شهر برسد، با این حال هنوز هیچ صحبتی در خصوص استیضاح شهردار تهران مطرح نشده است.»

گفت و گو: نوگل تاجدوزیان 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر