کد خبر: 13831
A

محاکمه مرد افغان به اتهام ربودن و آزار و اذیت کودک ایرانی

مرد افغانستانی که متهم است کودکی ایرانی را مورد آزار و اذیت قرار داده ‌است، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

محاکمه مرد افغان به اتهام ربودن و آزار و اذیت کودک ایرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روزنامه شرق نوشت: شهریورماه سال گذشته مردی با مأموران پلیس تماس گرفت و گفت فردی که فرزندش را مورد آزار و اذیت قرار داده‌است بازداشت کرده‌است. بلافاصله مأموران در محل حاضر شده و مرد افغانستانی را که در دست پدر کودک بود تحویل گرفته و به اداره آگاهی تحویل دادند. پدر کودک شش‌ساله به مأموران گفت: من سر کار بودم که همسرم با من تماس گرفت و گفت پسرمان گم‌شده ‌است، بلافاصله به خانه آمدم. 

 
همسرم به من گفت: پسرمان برای بازی به کوچه رفته ‌بود و من هم فکر می‌کردم با بچه‌ها بازی می‌کند تا اینکه پسر همسایه‌ آمد و به من گفت پوریا به وسیله مردی برده ‌شده است. او گفت مردی به پوریا گفت دوست پدرش است، بعد دست او را گرفت و با خودش برد؛ قرار بود به پوریا کبوتر نشان دهد. وقتی همسرم توضیح داد چه اتفاقی افتاده‌ است من به‌همراه سایر اعضای خانواده‌ام در خیابان‌های اطراف و پارک‌ها پخش شدیم و به پلیس هم خبر دادیم تا اینکه یکی از همسایه‌ها گفت پوریا و مردی افغانستانی را در یک پارک دیده‌ است.
 
او گفت: عابری پوریا را دیده و از او پرسیده‌ بود مردی که کنارت دراز کشیده چه کسی است، پوریا هم با حالتی وحشت‌زده به او گفته بود پدرم است. مرد عابر به این حرف شک کرده و وقتی دیده‌ همسایه‌ ما هراسان در حال جست‌وجو است، این موضوع را به او گفته؛ این‌طور شد که موفق شدیم پوریا را پیدا کنیم. پسرم در خانه برای مادرش گفته‌ بود که از سوی متهم مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ است.
 
شکایت این مرد در حالی بود که مرد افغانستانی ادعا کرد کاری به پسربچه نداشته ‌است و فقط می‌خواسته به او کبوتر نشان دهد. او گفت: پسربچه به من گفت می‌خواهد کبوتر ببیند و من هم او را به پارک بردم. ما داشتیم با هم صحبت می‌کردیم که خانواده‌اش به سمت من حمله کردند. من کاری با این بچه نداشتم. این مرد توضیح نداد چرا در پارک کنار پسربچه دراز کشیده ‌بود. با تکمیل پرونده و صدور کیفرخواست به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت پسربچه، پرونده برای رسیدگی به شعبه ١٠ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. روز گذشته جلسه رسیدگی به پرونده مرد افغانستانی برگزار شد. او بازهم اتهام را رد کرد و گفته‌های شاهدان را دروغ خواند.
 
با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر