کد خبر: 13969
A

حاشیه های صحن علنی شورای شهر تهران/ از عنوان تخلف 5 میلیارد تومانی عضو شورای شهر تا تکذیب برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها

اعضای اصلاح طلب و اصولگرای شورای شهر تهران بار دیگر در سیصدو بیست و هفتمین جلسه شورای شهر به دلیل مواضع سیاسی خود با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

حاشیه های صحن علنی شورای شهر تهران/ از عنوان تخلف 5 میلیارد تومانی عضو شورای شهر تا تکذیب برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ اختلاف نظر اعضای اصلاح طلب و اصولگرای شورای شهر تهر ان در سیصد و بیست و هفتمین جلسه این شورا بار دیگر باعث شد حدود زیادی نظم شورای شهر تهران را تحت تاثیر قرار داد.

 

پس از نطق پیش از دستور پرویز سروری که در این نطق از صدا و سیما به دلیل عملکرد این سازمان دفاع شده بود، احمد حکیمی پور عضو شورای شهر تهران درخواست ارائه تذکر کرد.

 

وی در تذکر خود به نطق پیش از دستور پرویز سروری گفت: شورای شهر تهران جای دفاع از صدا و سیما نیست و نطق پیش از دستور سروری سیاسی بوده است.

 

وی افزود : وی بیش از زمان تعیین شده برای ارائه نطق ها سخنرانی کرده و باید دلیل آن مشخص شود.

 

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: درجلسه امروز علاوه بر پرویز سروری ولی الله شجاع پوریان نیز نطق پیش از دستور داشت که هر دو نطق 17 دقیقه زمان برد.

 

چمران ادامه داد: اگر نطق سروری سیاسی عنوان می شود بدون شک نطق ولی الله شجاع پوریان نیز سیاسی بوده است.

 

وی افزود: شما که اکنون به نطق سروری معترض هستید چرا در رابطه با نطق شجاع پوریان اعتراض ندارید.

 

پس از صحبتهای مطرح شده از سوی رئیس شورای شهر تهران، محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای شهر نیز گفت: احمد حکیمی پور با تذکر خود به ساحت صدا و سیما توهین کرده و این روش به هیچ وجه پسندیده نیست.

 

وی افزود: هیئت نظارت بر صدا و سیما به وظیفه خود عمل می کند و لازم نیست اعضای شورا در این رابطه اظهار نظر کنند.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به بی تدبیری مسئولان در حادثه قطار سمنان تصریح کرد: صدا و سیما حادثه قطار سمنان را نیز به طور کامل پوشش داد این در حالی بود که دراین حادثه بی تدبیری مسئولان دولت مشهود بود.

 

پس از صحبتهای محسن پیرهادی محسن سرخو عضو دیگر شورای شهر گفت: به این خاطر حادثه قطار سمنان به طور کامل پوشش داده شد که ابعاد مختلف حادثه خیابان جمهوری پنهان شود.

 

وی افزود: اگر در شورای شهر تهران در رابطه با صدا و سیما صحبت می شود باید به نمایندگان این سازمان نیز فرصت صحبت داده شود.

 

در ادامه این درگیری لفظی میان اعضای اصلاح طلب و اصولگرای شورای شهر محسن پیرهادی عضو اصولگرای شورا بار دیگر گفت: طرح بحث املاک نجومی یک تهمت و افترا بود که به برخی از اعضای شورا و مسئولان شهرداری نسبت داده شد.

 

وی خطاب به محسن سرخو تصریح کرد: در حالی رسانه های بیگانه بحث املاک نجومی را مطرح کردند که شخص شما پارکینگ خانه تان در محله دربند را به مساحت 170 متر ازوضعیت مسکونی خارج کرده و توجهی به رای کمیسیون ماده 100 نداشتید.

 

پیرهادی تاکید کرد: خلاف شما در این رابطه مبلغی حدود 5 میلیارد تومان می شود و باید پاسخگوی آن باشید.

 

محسن سرخو در پاسخ به صحبتهای محسن پیرهادی در حالی که فریاد می کشید، گفت: تغییر وضعیت پارکینگ منزل من خبر کذبی بود که خبرگزاری کذب پرس آن را منتشر و این اطلاعات را شما به آنها داده بودید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر