کد خبر: 14101
A

سهیلا جورکش برای ادامه درمان راهی آمریکا شد

اقدامات اعزام «سهیلا جورکش» به آمریکا برای ادامه درمان با دستور محمدجواد ظریف انجام شد و این قربانی اسیدپاشی اصفهان، امروز در فرودگاه دوبی حضور دارد؛ هرچند هنوز دغدغه تامین هزینه‌های درمانش به طور کامل برطرف نشده است.

سهیلا جورکش برای ادامه درمان راهی آمریکا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سهیلا جورکش در این باره گفت: روز سه‌شنبه که به سفارت آمریکا در دوبی رفته بودم، به دلیل نداشتن برگه حمایت مالی اقدامات اعزام من معلق شد و کارت زرد به من دادند؛ اما بعد از چند ساعت و با وجود نداشتن این برگه، کارت سفید اعزام از سوی سفارت در دوبی صادر شد؛ با این وجود امیدوارم به دلیل نداشتن این برگه در خارج از کشور به مشکلی برنخوریم.

وی همچنین با اشاره به کمک وزارت امور خارجه برای اعزامش به آمریکا، ضمن تشکر از وزیر امور خارجه در عین حال افزود: تامین مالی این سفر تنها دغدغه من است؛ چون مبلغی که به عنوان کمک مالی به ما تعلق گرفته‌ است کفایت نمی‌کند و قطعا هزینه‌های ما بیشتر از این خواهد شد که امیدوارم مسئولان امر باز هم مساعدت‌های لازم را در این باره داشته باشند.

جورکش همچنین با تشکر از وزیر بهداشت گفت: دو پزشک در بوستون و شیکاگوی آمریکا از سوی وزیر بهداشت برای ادامه کار درمان و ترمیم شبکیه چشم به ما معرفی شده‌اند. در این راه بسیار امیدوار هستم و دوست دارم و دعا می‌کنم در سال نو زیبایی‌های دنیا، پدر و مادرم و همه کسانی را که در این راه سخت و تاریک کمک کردند و ما را تنها نگذاشتند ببینم.

سهیلا جورکش که در سال 1393 قربانی اسیدپاشی در اصفهان شد بینایی خود از دو چشم از دست داد. وی تا کنون چند عمل جراحی انجام داده است و آخرین بار نیز در اسپانیا زیر تیغ جراحان قرار گرفت.

علاوه بر ملاقات وزیر بهداشت و معاینه و دستور جهت اعزام و درمان این قربانی اسیدپاشی، چندی پیش شهیندخت مولاوردی معاون ریاست‌جمهوری نیز به ملاقات جورکش رفت و نسبت به پیگیری مطالبات و پیگیری بیمه این قربانی اسیدپاشی و رایزنی با وزارت کار و رفاه اجتماعی قول مساعد داد.ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر