کد خبر: 14387
A

عضو شورای شهر: شهردار تاکنون پاسخ ما را نداده است

محسن سرخو: برخی سعی داشتند که با تهمت و تشویش اذهان؛ یا افراد را بترسانند که حرفی زده نشود یا به قدری افراد را عصبانی کنند که از حوزه کارشناسی خارج شوند. ما نیز در جلسه شورا عنوان کردیم که نه ساکت می‌شویم و نه عصبانی شده و از حوزه کارشناسی خارج می‌شویم.

عضو شورای شهر: شهردار تاکنون پاسخ ما را نداده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ «محسن سرخو» عضو شورای شهر تهران در گفت و گویی که با روزنامه بهار انجام داده است پیرامون جلسه اخیر قالیباف با اعضای شورای شهر به گفت و گو نشسته است که در ادامه می خوانیم:

 

در جلسه روز یکشنبه شورای شهر که با حضور شهردار تشکیل شد درباره یک سری تهدید ها برای این‌که حرفی نزنید صحبت کردید. میشه کمی درباره این تهدیدها صحبت کنید؟

در فضای مجازی، شبکه ها و کانال‌هایی که خود را وابسته به شهرداری تهران تلقی می‌کنند در رابطه با چند نفر از اعضای شورای شهر مثل من و چند نفر دیگر اخباری را منتشر کرده اند که طی آن تهمت ها و افترا هایی منتشر شد و تهدید کردند که اگر حرفی در جلسه زده بشود ما این فضای تهدید،  تهمت، افترا و تشویش اذهان عمومی را گستر ش خواهیم داد. در واقع سعی داشتند که با این کار یا افراد را بترسانند که حرفی زده نشود یا به قدری افراد را عصبانی کنند که از حوزه کارشناسی خارج شوند. ما نیز در جلسه شورا عنوان کردیم که نه ساکت می‌شویم و نه عصبانی شده و از حوزه کارشناسی خارج می‌شویم. در همان جلسه نیز سوالاتی کارشناسی مطرح کردیم که شاه بیت مباحثی که من عنوان کردم این بود که طبق استاندارد های آتش نشانی ساختمان اسکلت فلزی که دارای پوشش ضد حریق باشد برای 120 تا 180 دقیقه طراحی می‌شود که در برابر آتش و از بین رفتن ساختمان مقاوم باشد. سوال این است که آتش نشانانی که در ساختمان بودند قبل از 120 دقیقه فراخوان داده نشد که از ساختمان خارج شوند؟ بعد از گذشت تقریبا 3 ساعت از حریق و آتش به آتش نشانان دستور خروج داده شد و آن هم در شرایطی که حتی خبر نداشتند آتش نشانان کجای ساختمان قرار دارند. مردم نیز با دیدن حضور آتش نشانان در ساختمان اطمینان نسبی پیدا کرده و از آن خارج نشدند و ما شاهد چنین فاجعه عظیمی شدیم. 

جوابی که در برابر این سوالات شما مطرح شد چه بود؟

متاسفانه هیچ جوابی در برابر این سوالات کارشناسی و سوالات کارشناسی دیگر به ما داده نشد.

ماحصل جلسه شورای شهر با حضور شهردار چه بود؟

ماحصل این جلسه این بود که ما پاسخی دریافت نکردیم. حرف‌هایی که آقای قالیباف زدند اصلا به درد ما نمی‌خورد. ما 4 مصوبه در شورای شهر داریم که که به طور مشخص تکا لیفی را برای تجهیزات آتش نشانی برای شهرداری مشخص کرده است. ایشان تا کنون نگفته اند که در خصوص این تکالیف چه اقداماتی انجام داده اند.فقط در موضع فرافکنی که نمی‌شود پاسخ داد. ما انتظارمان این بود که در خصوص این موصوبات توضیحاتی از شهردار بشنویم اما متاسفانه هیچ توضیحی داده نشد.

می گل هشترودی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر