کد خبر: 14525
A
دادستان عمومی و انقلاب کرمان خبر داد:

ورود مدعی‌العموم به پرونده تنبیه دانش‌آموز رودباری

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم به پرونده تنبیه دانش آموز رودباری ورود کرده و به طور ویژه و در اسرع وقت آن را مورد رسیدگی قرار می دهد.

ورود مدعی‌العموم به پرونده تنبیه دانش‌آموز رودباری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه دستگاه قضایی با هرگونه عوامل ناامنی در جامعه برخورد خواهد کرد، اظهار داشت: دادستانی به عنوان مدعی العموم به این پرونده ورود کرده و به طور ویژه و در اسرع وقت آن را مورد رسیدگی قرار می دهد.

وی از تشکیل پرونده ویژه قضایی برای معلمی که به تنبیه دانش آموز در یکی از مدارس منطقه رودبار جنوب اقدام کرده بود، خبرداد و تاکید کرد: دستگاه قضایی با کسانی که نظم، امنیت و آرامش جامعه را مختل می کنند برخورد قضایی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش صبح دیروز شنبه ۲۳ بهمن ماه، در یکی از مدارس دبستان پسرانه رودبار جنوب دانش آموزی به علت عدم انجام تکالیف خود مورد تنبیه شدید معلم خود قرار گرفت.

همچنین خانواده این دانش آموز با اعلام اینکه ١٠ سانت از مداد در سر فرزندشان فرو رفته بود و سر وی ١٠ بخیه خورده است، عنوان کردند: روند قانونی شکایت خود از معلم فرزندشان را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد. ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر