کد خبر: 14734
A
گزارش دیده بان ایران از سخنرانی مدیرمرکز تخصصی تحقیقات شفا پرفسور علی گرجی:

می توانم اعلام کنم که در 15 فروردین امسال 1000 نفر از هموطنان دیگر بین ما نخواهند بود

مدیر مرکز تخصصی تحقیقات شفا پرفسور علی گرجی گفت:من میتوانم اعلام کنم که در 15 فروردین امسال 1000 نفر از هموطنان دیگر بین ما نخواهند بود برای پیشگیری از آن لازم است رانندگان زمان مناسبی را انتخاب کنند بیشتر حوادث در 29 اسفند و 13 فروردین رخ میدهد.

می توانم اعلام کنم که در 15 فروردین امسال 1000 نفر از هموطنان دیگر بین ما نخواهند بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ مدیر مرکز تخصصی تحقیقات شفا پرفسور علی گرجی گفت:من میتوانم اعلام کنم که در 15 فروردین امسال 1000 نفر از هموطنان دیگر بین ما نخواهند بود برای پیشگیری از آن لازم است رانندگان زمان مناسبی را انتخاب کنند بیشتر حوادث در 29 اسفند و 13 فروردین رخ میدهد.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته تعداد کشته شدگان 2000 نفر بود که در حال حاضر به 1000 نفر سیده است.در این زمینه لازم است رانندگان استراحت لازم را داشته باشند و به اندازه خوابیده باشند و بحث ایمنی خودرو را مد نظر قرار دهند.

این استاد دانشگاه آلمان افزود:در زمینه اموزش کلی نباید از حق گذشت طی 10 سال گذشته 12 هزار کشته کاهش پیدا کرده است و نشان دهنده آموزش های مناسبی است. در این زمینه لازم است بر فاکتورهای جدیدی ماندد رعایت نکردن قانون تاکید بیشتری کنیم درصو بالایی از مردم می دانند ممکن است استفاده از تلفن همراه ممکن است منجر به مرگ شود ولی باز هم آن را انجام میدهند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر