کد خبر: 14742
A

تیراندازی در یکی از خیابان‌های قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: وقوع درگیری و تیراندازی بین دو نفر در یکی از خیابان‌های قم منجر به مجروح شدن یکی از طرفین و مرگ دیگری شد.

تیراندازی در یکی از خیابان‌های قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی دیده ور با اعلام این خبرافزود: ساعت 2100 شب گذشته یک مورد درگیری منجر به تیراندازی در یکی از محلات منطقه 2 قم به پلیس اعلام شد که بلافاصله پلیس در محل اعلامی، حاضر و مشاهده شد داخل باشگاه بدنسازی دو نفر  بر اثر تیراندازی مجروح شده‌

اند.
وی افزود: اورژانس115 نیز در محل حاضر و هر دو نفر سریعاً به بیمارستان منتقل شد لیکن یکی از آنان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت و نفر دیگر تحت مداوا قرار گرفت.


 دیده ور ادامه داد: موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و دادستان و قاضی ویژه قتل نیز در کنار پلیس در صحنه حاضر شدند.


 وی با اشاره به علت درگیری منجر به قتل گفت: در بررسی انجام شده مشخص شد ضارب و مصدومین از قبل دارای اختلافات و نزاع بوده اند ولی ضاربین از قم متواری بودند اما در روز حادثه به قم وارد و با سلاح اقدام به تیراندازی کرده اند.


 فرمانده انتظامی شهرستان قم با اعلام این که طرفین درگیری دارای سوء سوابق متعدد بوده اند، گفت : ضاربین شناسایی و خودروی آنها کشف شده و تلاش برای دستگیری نامبردگان ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر