کد خبر: 14914
A
مدیرکل راه وشهرسازی فارس:

سیل ازسیل سال ۶۵ در جهرم بیشتر است،اما خسارت خیلی کمتر است/تلاش می‌کنیم هر دو دهنه پل‌سقوط کرده را تا ایام عید بازسازی کنیم

با توجه به مدیریت خوب ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان و همکاری خوب مردم، خسارت‌های سیل در جهرم به حداقل ممکن کاهش یافته است./ شدت سیل از سیل سال ۶۵ در جهرم بیشتر است، اما خسارت خیلی کمتر است و ما از همین‌جا آمادگی خود را اعلام می‌کنیم تا به محض قطع بارندگی و مساعد شدن شرایط، این پل را بازسازی کنیم.

سیل ازسیل سال ۶۵ در جهرم بیشتر است،اما خسارت خیلی کمتر است/تلاش می‌کنیم هر دو دهنه پل‌سقوط کرده را تا ایام عید بازسازی کنیم

«محمدرضا رضائی‌کوچی» بامداد امروز (جمعه 29 بهمن‌ماه) در حاشیه جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران جهرم، که با حضور مدیران کل راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری فارس و فرماندار ویژه جهرم برگزار شد، گفت: لازم است فرماندار محترم، گزارش و برآورد خسارات را انجام دهد تا با هماهنگی که با مهندس نجار، مدیر سازمان مدیریت بحران کشور شده، زیان‌های وارده در حادثه سیل شهرستان جبران شود.

رضایی با بیان این‌که با هر دستگاهی که در ریزش پل کوتاهی کرده است، برخورد خواهد شد، افزود: از روز شنبه نصب علائم و ترمیم آسفالت جاده‌ی جایگزین انجام می‌شود و پل‌ها تقویت می‌شوند تا ایمنی جاده‌ی جایگزین را به حداکثر برسانیم. پیمانکار بازسازی پل کشه برفی مشخص شده و هرچه سریع‌تر این پل ترمیم خواهد شد تا بتوانیم عبور و مرور از جاده‌ی اصلی را آغاز کنیم.

وی گفت: با ریاست سازمان مدیریت بحران کشور، رئیس هلال‌احمر کشور، معاون وزیر کشور، استاندار و همه‌ی مسئولان مربوطه هماهنگ کرده‌ایم تا کمبودهای امدادرسانی در شهرستان جهرم به سرعت جبران شود.

رضایی با بیان این‌که فردا مدیرکل هلال‌احمر دوباره در جهرم حضور پیدا می‌کند، اظهار کرد: هفته‌ی آینده، با هماهنگی انجام شده، فرماندار و شهرداران شهرهای شهرستان جهرم در تهران با مدیر سازمان مدیریت بحران کشور جلسه خواهند داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، نیز گفت: از طرف جناب دکتر آخوندی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به من ابلاغ شد که در معیت جناب دکتر «رضایی» ریاست کمیسیون عمران مجلس از شهرستان جهرم بازدید داشته و مشکلات به وجود آمده را به سرعت رفع کنیم.

«فیروز تکاور» افزود: با توجه به شدت بارشی که داشتیم، خوشبختانه در کل استان خسارت کم بوده و جهرم از شهرستان‌هایی بوده که به‌علت  مدیریت خوب و تلاش‌ها، خسارت آن بسیار کم بوده است.

به گفته‌ی تکاور، شدت سیل از سیل سال ۶۵ در جهرم بیشتر است، اما خسارت خیلی کمتر است و ما از همین‌جا آمادگی خود را اعلام می‌کنیم تا به محض قطع بارندگی و مساعد شدن شرایط، این پل را بازسازی کنیم.

تکاور همچنین گفت: تلاش می‌کنیم هر دو دهنه پل‌سقوط کرده را تا ایام عید بازسازی کنیم و عبور و مرور انجام خواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس نیز گفت: به نیابت از مهندس کشاورزیان ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کل کشور، در خدمت نماینده محترم شهرستان و رئیس کمیسیون عمران در شهرستان جهرم حضور دارم.

«علی‌رضا سیاهپور» با اشاره به این‌که مشکلات را بررسی و در حداقل زمان برطرف خواهیم کرد، گفت: حتماً بحث روکشی و ایمن‌سازی مسیر جایگزین را انجام خواهیم داد.

سیاهپور افزود: به سرعت و بعد از پایان بارندگی، کارشناسی و ایمن‌سازی کل راه‌های شهرستان جهرم در اولویت برنامه‌ها است.

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر