کد خبر: 14999
A

محاکمه دو مأمور پلیس به اتهام آدم‌ربایی

دو مأمور پلیس که نگهبان یک پاساژ تجاری را ربوده بودند، به اتهام آدم‌ربایی در شعبه هشتم دادگاه کیفری محاکمه شدند.

محاکمه دو مأمور پلیس به اتهام آدم‌ربایی

۲۸ دی‌ماه امسال نگهبان ۴۲ ساله به نام مجید به اداره آگاهی تهران رفت و با تنظیم شکایتی گفت: چند روز پیش دو مأمور پلیس با مراجعه به محل کارم مرا به محل ناشناسی بردند و شکنجه‌ام کردند؛ بعد هم از من خواستند که به دستورات صاحب پاساژ تجاری که نگهبانش هستم عمل کنم و سرم به‌کار خودم باشد.

به‌دنبال اظهارات این مرد و با پیگیری‌های کارآگاهان، دو مأمور مورد نظر شناسایی شدند و در بررسی‌ها مشخص شد هیچ مأموریتی به آنها برای بازداشت نگهبان داده نشده و هر دو خودسرانه اقدام به این کار کرده‌اند. بنابراین هر دو مأمور دستگیر شدند.

این دو مأمور در بازجویی‌ها گفتند: صاحب پاساژ تجاری که از دوستان ما بوده، خواست این مرد را که قبلاً به همسر صاحب پاساژ تعرض کرده و از او مدارکی پیش خودش دارد، ادب کنیم. گرچه اشتباه کرده‌ایم و قبول داریم نباید از ماشین و لباس سازمانی سوءاستفاده می‌کردیم.

بدین‌ترتیب پرونده دو مأمور پلیس به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست اصغر زاده و با حضور قاضی توکلی - مستشار - فرستاده شد و آنها تحت محاکمه قرار گرفتند.

در جلسه دادگاه، مدیر پاساژ تجاری گفت: وقتی از همسرم شنیدم که مورد آزار و اذیت شیطانی مرد نگهبان قرار گرفته است تصمیم گرفتم او را حسابی گوشمالی بدهم، به همین منظور با دو مأمور که از دوستانم بودند برنامه‌ای برای ادب کردن او طراحی کردیم.

پس از طرح ادعای مدیر پاساژ، مرد نگهبان به صورت غیرعلنی به‌خاطر تعرض به زن جوان محاکمه شد و در مورد دو مأمور متخلف هم قضات وارد شور شدند و به‌زودی حکمشان را درباره آنها صادر خواهند کرد.

 

منبع:  روزنامه «ایران»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر