کد خبر: 4836
A

نزاع مسلحانه در شاهرود/ ۲نفر کشته شدند

نزاع مسلحانه در روستای نمد مال بخش بسطام شهرستان شاهرود جان دو نفر را گرفت و به گفته منابع مطلع دو نفر دیگر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.

نزاع مسلحانه در شاهرود/ ۲نفر کشته شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، شامگاه چهارشنبه در روستای نمدمال بخش بسطام نزاعی که هنوز علت آن مشخص نشده به درگیری مسلحانه و کشته شدن دو نفر انجامید و دو نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد که وضعیت حال عمومی آنها فعلا از سوی مقامات شهرستانی گزارش نشده است.

 

ماموران آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی شاهرود و پاسگاه بسطام در لحظات اولیه اطلاع از این حادثه با حضور در محل تحقیقات محلی را آغاز و صحنه جرم را مورد بررسی و واکاوی قرار داده اند که فعلا بیان اطلاعات آن به دلیل متواری بودن قاتل یا قاتلان احتمالی مقدور نیست.

 

ظاهر ماجرا نزاع مسلحانه با سلاح گرم است و فعلا این موضوع و مرگ دو نفر را می توان تائید کرد اما باید منتظر تحقیقات مسئولان بود تا بتوانیم در این باره اظهار نظر قطعی کنیم.

 

گفتنی است فرمانده ناجای شاهرود و مقامات انتظامی و قضایی هنوز درباره این ماجرا اظهار نظر رسمی نکرده اند.
 
نیروهای انتظامی و قضایی از شامگاه چهارشنبه تا کنون همچنان در روستای نمد مال مستقر هستند و تحقیقات درباره این نزاع ادامه دارد. روستای نمد مال در ۱۹کیلومتری شمال شاهرود و در مسیر شاهرود-آزادشهر قرار دارد.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر