کد خبر: 4848
A

نشست پارکینگ یک ساختمان مسکونی؛ زانتیا و ۴۰۵ در زمین فرو رفتند

براثر فروکش شدن کف پارکینگ ساختمان مسکونی، 2 دستگاه خودرو سواری پژو 405 و زانتیا در حفره ایجاد شده، گرفتار شدند.

نشست پارکینگ یک ساختمان مسکونی؛ زانتیا و ۴۰۵ در زمین فرو رفتند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، در پی اطلاع رسانی حادثه فرونشست پارکینگ یک ساختمان به سامانه 125 از سوی ساکنان آن، نیروهای عملیاتی ایستگاه 112 به همراه گروه امداد و نجات 18 و 3 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی در ساعت 18:19 روز گذشته به بزرگراه یادگار امام(ره)، خیابان زنجان شمالی رهسپار شدند.

 

ابوتراب قیاسی افسر آماده منطقه دو عملیات درباره این حادثه گفت: در قسمت پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه مسکونی، به یکباره بخشی از کف پارکینگ فروکش کرده که براثر این حادثه دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 و زانتیا در حفره ایجاد شده گرفتار شدند.

 

وی در ادامه افزود: آتش نشان‌ها به سرعت پس از کشیدن نوار هشدار به منظور جلوگیری از رفت و آمد ساکنان و ایمن‌سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و جرثقیل‌های دستی، هر دو خودرو را مهار کردند.

 

افسر آماده منطقه دو عملیات اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان هر دو خودرو را از حفره ایجاد شده خارج کرده و به محل امن انتقال دادند و پس از تحویل محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به مدیریت ساختمان در رابطه با تعمیر کف پارکینگ، به مأموریت خود پایان دادند.

 

 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر