کد خبر: 4868
A

حریق کارگاه کفش در جمهوری

در ساعت 6:40 صبح امروز یک مورد حادثه حریق در یک کارگاه کفاشی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن، ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه 1، 2 و 115 را به محل حادثه واقع در خیابان جمهوری اسلامی؛ خیابان مراغه‌ای اعزام کرد.

حریق کارگاه کفش در جمهوری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی در خیابان جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ،سید جلال ملکی، در این باره گفت: در ساعت 6:40 صبح امروز یک مورد حادثه حریق در یک کارگاه کفاشی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن، ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه 1، 2 و 115 را به محل حادثه واقع در خیابان جمهوری اسلامی؛ خیابان مراغه‌ای اعزام کرد.
وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک ساختمان دو طبقه به مساحت حدود 60 مترمربع رخ داده و این محل به یک کارگاه کفاشی تبدیل شده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود، ادامه داد: با توجه به اقلام موجود در این کارگاه دود زیادی نیز از آن برخواسته بود که آتش نشانان با ایمن سازی محل، عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند.

ملکی با بیان اینکه وجود مواد اشتعال زا همچون چسب، فوم و ... عملیات آتش نشانان را با سختی هایی روبه رو کرده بود، گفت: عوامل آتش نشانی مدتی بعد شعله های آتش را مهار و پس از آن به طور کامل اطفا کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت، اظهارکرد: علت این حادثه در دست بررسی است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر