کد خبر: 4911
A

کنجکاوی بی‌جا سرباز زرندی و دست زدن به اسلحه کلت، اورا گرفتار کرد/ قتل غیرعمد براثر شلیک سهوی

کنجکاوی بی‌جای سرباز زرندی باعث مرگ سرباز دیگر می‌شود و او را روانه زندان می‌کند.

کنجکاوی بی‌جا سرباز زرندی و دست زدن به اسلحه کلت، اورا گرفتار کرد/ قتل غیرعمد براثر شلیک سهوی

سرباز مجرد که با پدر و مادر روستایی خود زندگی می کند، به دلیل تیراندازی سهوی که منجر به قتل غیرعمد می شود، محکوم و صدرصد در این حادثه مقصر شناخته شده می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، این مددجو که برای گذراندن دوران سربازی در یک کلانتری مشغول خدمت بوده، پس از اتمام پست نگهبانی و تحویل پست به فرد دیگری جهت تحویل کلاش در اختیارش به اسلحه‌خانه مراجعه می کند تا سلاح خود را تحویل افسر نگهبان دهد. در همین حین در قفسه موجود در آن اتاق ، متوجه کلت رییس کلانتری شده و از روی کنجکاوی به براندازی آن مشغول می‌شود که در این حین ناگهان تیری از اسلحه دستی شلیک می‌شود و متاسفانه تیر به سرباز تحویل گیرنده سلاح‌ها اصابت کرده و موجب نقش بر زمین شدن او می‌شود.

ابتدا موضوع ساده به نظر می‌رسد اما با درد شدید، فرد تیر خورده به بیمارستان منتقل می شود و پس از یک ماه بابت همین جراحت حاصل شده در گردنش، او در می‌گذرد.

با طی مراحل قانونی مقصر حادثه بعد از برائت از تعمد در ارتکاب این عمل محکوم به 3 سال حبس و پرداخت دیه کامل یک مرد محکوم می‌شود.

مددجو از 27 مرداد ماه 95 در زندان سیرجان محبوس است و مبلغ کل بدهی این مددجو یک میلیارد و 900 میلیون تومان بوده که با گذشت اولیاءدم این بدهی به میزان 90 میلیون تومان تقلیل یافته اما خانواده غفار تا به امروز تنها موفق به تهیه 12 میلیون تومان از بدهی شده‌اند؛ لذا این مددجوی 20 ساله بابت 78 میلیون تومان باقی مانده همچنان در حبس به سر می برد.

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر