کد خبر: 4914
A
اقبال شاکری خبر داد:

پاساژ علاءالدین هفته آینده تخریب می‌شود

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تأیید شورای تأمین شهر تهران و اقدامات مهندسی، طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تا هفته آینده تخریب می‌شود.

پاساژ علاءالدین هفته آینده تخریب می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، اقبال شاکری درباره سرانجام تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین که به صورت غیرقانونی ساخته شده بود، گفت: تخریب این طبقه بارها به دلایل مختلف متوقف شده است.

وی ادامه داد: اخیراً نیز مالک ساختمان پاساژ علاءالدین استنکاف از حکم دادستانی کرده است و همین موضوع نیز باعث جلوگیری از تخریب و تعلل در اجرای حکم شده است.

شاکری افزود: شهرداری منطقه 11 با دادستانی، فرمانداری، آتش‌نشانی و سازمان مدیریت بحران هماهنگی‌های لازم را برای تخریب این طبقه انجام داده و پیمانکاری نیز مشخص شده است تا نسبت به تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین به صورت کاملاً مهندسی اقدام کند تا خسارت جانی و مالی در این اقدام نداشته باشیم.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران افزود: بهتر است مالک پاساژ علاءالدین خودش نسبت به تخریب طبقه هفتم این پاساژ اقدام کند، چرا که صاحب این پاساژ اشراف بیشتری به ساختمان دارد و از لحاظ مالی نیز برای وی به صرفه‌تر است.

شاکری افزود: با گرفتن تأییدیه شورای تأمین شهر تهران در دو هفته آینده، تخریب پاساژ طبقه هفتم علاءالدین انجام و پرونده تخلف این پاساژ به صورت کامل بسته می‌شود.

وی افزود: اگر ناظر ساختمان تخلفات صورت‌گرفته در این پاساژ را زودتر اعلام کرده بود، با دیگر مشکلات و دوباره‌کاری‌ها مواجه نمی‌شدیم.

بیش ازدو سال است که پرونده ساخت و ساز غیرمجاز پاساژ علاءالدین و تخریب آن در شهرداری، شورای شهر، دستگاه قضایی و فرمانداری تهران مطرح شده است، ولی همچنان به سرانجام نرسیده است و  نهایتاً مقرر شده تا دو هفته آینده نسبت به تخریب تخلف‌های صورت‌گرفته در این پاساژ اقدامات لازم انجام شود.

 

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر