کد خبر: 4916
A

علی انصاریان بازیگر فیلم «175 غواص» شد

ستاره تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس برای حضور در یک فیلم سینمایی قرارداد جدیدی را منعقد کرده است.

علی انصاریان بازیگر فیلم «175 غواص» شد

علی انصاریان برای حضور در فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص» که اواخر آبان ماه کلید می‌خورد، قرار داد بسته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، مدتی است که سعید چاری کارگردان جوان سینما می خواهد فیلمی در ارتباط با شهدای غواص بسازد که به دلایل مختلف مانند گرمای تابستان و تحمل برای رسیدن به فصل پاییز و یا رسیدن به عوامل مناسب فیلمبرداری به تعویق افتاد.

بر پایه این گزارش تا به این لحظه افرادی چون پولاد کیمیایی، حمید فرخ نژاد و علیرضا خمسه نیز جزو بازیگران سرشناسی بودند که برای بازی در این پروژه قرار دادشان بسته شده است. یکی از کاراکترهای فیلم سینمایی «175 غواص» یک فوتبالیست است که گمانه‌زنی‌های زیادی توسط رسانه‌ها برای حضور بازیگران مختلف در آن زده شده بود که در نهایت به تازگی علی انصاریان مدافع پرسپولیس قرار داد خود را برای حضور در این فیلم بسته است. یک فوتبالیست در نقش فوتبالیست ظاهر می‌شود.

علی انصاریان در نقش یک فوتبالیست ارمنی ظاهر می‌شود که برایش دعوت نامه‌ای از باشگاه پرسپولیس می‌آید، اما وی از فوتبال در اوج قهرمانی خداحافظی می‌کند و به جبهه رفته تا در عملیات کربلا 4 حضور پیدا کند.

همچنین در ادامه قرار است که یک بازیگر در نقش مداح به سایر بازیگران فیلم سینمایی «175 غواص» بپیوندد. حال باید دید که کارگردان این اثر سینمایی از یک مداح برای بازی استفاده می‌کند یا بازیگری را می‌آورد که به ایفای نقش بپردازد. تکمیل شدن عوامل این فیلم سینمایی در حالی انجام می‌شود که اواخر آبان ماه این فیلم کلید خواهد خورد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر