کد خبر: 5267
A

ادای احترام‌ انجمن پیشکسوتان مطبوعات به چهره قدیمی مطبوعات

ادای احترام‌ انجمن پیشکسوتان مطبوعات به چهره قدیمی مطبوعات

انجمن پیشکسوتان مطبوعات در پیامی به چهره قدیمی مطبوعات که با تازگی دار فانی را وداع گفت، ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در متن این پیام آمده است: «درگذشت پیشکسوت مطبوعات، زنده‌یاد محمد دهقانی آرانی که بیش از پنجاه سال در نشریات مختلف قلم زد، بر خانواده‌ی گرامی‌اش، همکاران مطبوعاتی و جامعه مطبوعات کشور تسلیت باد.
زنده‌یاد محمد دهقانی آرانی کار خبرنگاری را از سال ۱۳۳۹ در روزنامه کیهان‌ آغاز کرد و این همکاری تا سال ۱۳۷۳ ادامه داشت. دهقانی پس از بازنشستگی از کیهان با روزنامه‌ها و نشریات دیگر همکاری کرد. وی سپس به همدان رفت و مدتی با نشریات آنجا همکاری کرد و سپس به کاشان زادگاهش رفت و همکاری مطبوعاتیش را با نشریات این شهر ادامه داد. همکار عزیز پیشکسوتمان پس از یک دوره بیماری روز دوشنبه جان به جان آفرین تسلیم نمود و در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
ضمن ادای احترام به محمد دهقانی آرانی به عنوان یک‌ چهره‌ی برجسته و پیشکسوت مطبو عاتی اعلام می‌دارد که مراسم یادبود وی از ساعت ۱۹ تا ۲۰ و 30 دقیقه روز جمعه، چهاردهم آبان در مسجد جامع شهرک غرب برپا خواهد شد.
انجمن پیشکسوتان مطبو عات ایران»

***

بر اساس این گزارش،‌ معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در پیامی درگذشت «علی محمد دهقانی آرانی»، روزنامه‌نگار پیشکسوت کشور را تسلیت گفت.

در پیام حسین انتظامی آمده است:

«و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

درگذشت پیشکسوت مطبوعاتی و روزنامه نگار با سابقه، زنده یاد «علی محمد دهقانی آرانی» را به خانواده گرامی آن مرحوم، همسر محترم و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می گویم. زنده یاد دهقانی، روزنامه‌نگاری متعهد و دلسوز بود که اینجانب افتخار همکاری با ایشان را در روزنامه جام جم داشتم.
از پروردگار مهربان برای ایشان، رحمت واسعه و برای خانواده آن مرحوم، شکیبایی و اجر در تحمل مصیبت مسألت دارم.»

علی محمد دهقانی آرانی، دوشنبه، 10 آبان ماه به علت بیماری گوارشی در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر