کد خبر: 5411
A

اقدام غیر اخلاقی عضو گوش شکسته شورای شهر؛ همان بهتر که در گود نباشید!

کشتی گیر سابق و عضو فعلی شورای شهر در راستای شهرت طلبی ها دست به اقدامی زده که توجیه اخلاقی ندارد.

اقدام غیر اخلاقی عضو گوش شکسته شورای شهر؛ همان بهتر که در گود نباشید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، هنوز هم برای خیلی ها سوال است که چرا اشخاصی مثل عباس جدیدی، حسین رضازاده، هادی ساعی و... تنها به خاطر شهرت حاصل از حضور در ورزش باید عضو شورای شهر تهران شوند.

این افراد با استفاده از شهرت ورزشی در اینگونه مجامع حضور پیدا می کنند و بعد در مصاحبه های شان از عدم حضور در مدیریت ورزش گلایه دارند در حالی که برخی مثل رضازاده وقتی در دوراهی انتخاب قرار می گیرند، ورزش را رها می کنند!

عباس جدیدی اخیرا در مصاحبه ای شمشیر را از رو برای کشتی بست و مدعی شد که نمی خواهند امثال او در گود باشند و به مدیریت راه پیدا کنند و حتی نتایج تیم ملی آزاد در المپیک را هم زیر سوال برد.

جدیدی که در تبلیغات انتخاباتی اش علنا اطلاعات غلط ارائه کرده و از قهرمانی هایی نوشته بود که هرگز حاصل نشده بودند، در راستای شهرت طلبی هایش به ملاقات منصور پورحیدری رفت آن هم در شرایط که او روزهای آخر زندگی اش را می گذراند و با دستگاه تنفس می کرد.

عضو گوش شکسته شورای شهر که تازه ترین اقدامش به حمایت از خواننده زیرزمینی(تتلو) و عکس گرفتن کنار او مربوط است، در اقدامی غیراخلاقی کنار پورحیدری درآن شرایط عکس می گیرد و منتشر می کند و ...

راستش دروغ چرا. ما هم می خواهیم امثال شما در گود نباشند آقای جدیدی! کاش هنگام رای دادن فقط به شهرت افراد نگاه نکنیم، کاش همه مان برای آرای مان ارزش قائل باشیم و بدانیم چه می کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر