کد خبر: 5433
A

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از برخی بی اخلاقی های رسانه ای انتقاد کرد

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی روز جمعه با تکذیب شایعات اخیر مبنی بر احتمال انتصابش به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن انتقاد از بی اخلاقی های رسانه ای از رواج شایعاتی که هیچ پایه و اساسی ندارد، اظهار تعجب کرد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از برخی بی اخلاقی های رسانه ای انتقاد کرد

علیرضا تابش در نخستین روز از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: انتشار این شایعه، طرح برخی نام ها و تصمیم سازی برای وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی غیر حرفه ای و غیر اخلاقی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علیرضا تابش که در کارنامه اش سمت های مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده می شود، بهمن ماه ١٣٩٣با تصویب هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی و حکم حجت اله ایوبی به سمت مدیرعامل این بنیاد سینمایی منصوب شد.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی از اهالی رسانه به دام شایعه سازان افتاده وبه شایعات توجه می کنند.
تابش علت حضورش در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی و شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که روز چهارشنبه و در نخستین روز کاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد را دعوت از سوی دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد.
وی گفت: بر اساس دعوتی که از من و هشت نفر از مدیران عامل موسسات و نهادهای وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، به همراه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان وزیر، در این دو برنامه حضور یافتیم.
تابش خاطر نشان کرد: به جز مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، هشت تن دیگر از مدیران فرهنگی، شامل دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، رئیس پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات، رئیس بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، رئیس موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و دبیر هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی حضور داشتند.
وی گفت: خدمت به اهل فرهنگ و هنر در هر زمان و هر جایگاه باعث افتخار بوده و هست و گمانه زنی های مرتبط با سازمان سینمایی را تکذیب می کنم .

منبع: ایرانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر