کد خبر: 5447
A

نامه سرگشاده وکیل یاشار سلطانی به خانم معصومه آباد

مهدی جعفری نژاد وکیل مدافع یاشار سلطانی طی نگارش نامه ای سرگشاده خطاب به معصومه آباد عضو شورای شهر تهران ضمن ارائه برخی توضیحات در خصوص پرونده موکلش، نوشت: اینجانب در مقامی نیستم که از شما تحقیق کنم که چه گرفته اید و در کجا گرفته اید! اما نگران طلبکار جلوه دادن شما از انقلاب و مردم به بهانه اسارت ها و رشادت هایتان هستم!

نامه سرگشاده وکیل یاشار سلطانی به خانم معصومه آباد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران در متن نامه این وکیل دادگستری آمده است: سرکار خانم معصومه آباد سلام علیکم؛ به احترام جهاد صغیرتان خاضعانه سر فرود می آورم؛ امیدوارم آن جهاد فی سبیل الله همواره مستمر و در نهایت منجر به موفقیت شما در جهاد اکبر هم شود. این بماند که خود در جهاد صغیر وامانده ام و در جهاد کبیر درمانده! 

بعد از ماجرای املاک شهرداری و ذکر نامتان در گزارش رسمی و البته غیر محرمانه سازمان بازرسی کل کشور، شما بدون ورود به اصل ماجرا، در دفاع از خود چندین بار سوابقتان را متذکر شدید و حتی در آخرین مصاحبه ، خود را به حق به مثابه بلور و آبگینه توصف کردید! در این جا نه بحث حقوقی می کنم و نه از موکل دربند در برابر اظهارات شمای فارغ از بند دفاع می کنم! چرا که حال و روز ما هم بنابر اخطار و احضارها و تفاسیر عجیب و غریب قوه عادل و قادر از قانون ، کمتر از حال و روز آقای یاشار سلطانی نیست! او در بند است و زبان ما هم بنابر مصالح موکل در دهانمان در حبس! که اگر مجالی پیدا می شد، گفتنی ها از نحوه دادرسی و اصل و فرع ماجرا بسیار بود و در نوع خود جالب و شنیدنی! در اینجا می خواهم در کنار داستان اسارت مظلومانه شما درغربت، داستان دیگری را بازگو کنم که قرین قصه شماست در قدرت! قصه زنان پیامبر! همان هایی که بخاطر ازدواجشان با نبی اکرم(ص)دارای مقاماتی شدند و البته مکلف به تکالیفی! ام المومنینی که بعد از موفقیت مسلمانان در غزوات، به اعتبار همسری با پیامبر، افزون بر حقشان، از غنایم  و بیت المال طلب می کردند‌ و بر طبل زیاده خواهی خود می نواختند! پس از آن بود که خداوند با لحن قاطع، به زنان پیامبر هشدار می دهد که اگر زندگى پر زرق و برق دنیا را مى خواهید مى توانید از پیامبر جدا شوید ، و اگر به خدا و رسول خدا دل بسته اید، و به زندگى و خانه ساده  پیامبر قانع ، بمانید و زندگی کنید! همیشه مقامات حساس و افتخار آفرین، وظائف سنگینى را نیز بهمراه دارد؛ چگونه زنان پیامبر مى توانند ام المؤمنین  باشند، درحالی که فکر و قلبشان در گرو زرق و برق دنیا است؟

این داستان را در کنار داستان "من زنده ام" شما از آن رو بازگو کردم که نکند برخی اعضای شورای شهر تهران همچون آقای قناعتی اینگونه متوهم شوند و احیانا شما را نیز متوهم سازند که چون آزاده اید و جزو السابقون و به تعبیر خودتان بسان بلور و آبگینه، پس تقدیم هر گونه غنائم و املاک احتمالی از بیت المال حق مسلمتان است و گوارای وجودتان! متاسفانه وی به زعم خود در دفاع جانانه از شما چنین اظهارات فاقد مبانی شرعی و عقلی را بیان داشتند!! 

اینجانب در مقامی نیستم که از شما تحقیق کنم که چه گرفته اید و در کجا گرفته اید! (البته در این باره سخن زیاد است و ابهامات بسیار و خدای ناکرده در صورت صحت، گذشت زمان خود همچون قصه پر قصه قاری مشهور همه چیز را روشن می کند! چرا که سنت الهی بر این است که ابرهای تیره بی تقوایی ها و مصلحت سنجی های ظالمانه در برابر خورشید فروزان حقیقت و مظلومیت چندان مقاوم نباشند!) اما نگران طلبکار جلوه دادن شما از انقلاب و مردم به بهانه اسارت ها و رشادت هایتان هستم! نگران  نظریه سازی شیاطین جن و انس که اجر و مزد اخروی شما را به چهار دیواری های شهرداری تنزل و تخفیف دهند و احیانا با انگیزه ها و مطامع جناحی و خودشیرینی های باندی و شبکه ای و بیان جلوه های نفس مزینه و گزاره های نشات گرفته از نفس اماره  مانند" چون اسطوره و آزاده اید پس محق ومجازید" پاداش اخرویتان را ضایع کنند و شما را از درجه اعتبار ساقط! که اعوذ بالله من همزات الشیاطین! نگران آنم که شما به حق بر جایگاه و شان و شئونات بسان بلور و آبگینه خود تاکید کنید و بناحق از تکالیف خود به عنوان یک مرجع و الگوی اجتماعی شانه خالی کنید! در بیان حقوق خود به حق داد از بلور و آبگینه زنید و به وقت اداء تکلیف به باطل حرف از سنگ و کلوخ ! در حالی که به تعبیر امیرالمومنین هرجا حقی نهفته است معادل آن تکلیفی نیز خفته! پس بهنگام بیان حقوق و شان و جایگاه و افتخارات گذشته تان و دفاع و توصیف از خودتان به بلور و آبگینه ، از تکالیف و وظایفتان نیز سخن گویید تا خدای ناکرده افکار عمومی اینگونه دچار اشتباه نشود که برخی به اعتبار گذشته شان امروز به آلاف و الوفی رسیده اند و بسان سرمایه گذاری در بانک ها و شرکت های بیمه و بازنشستگی از اندوخته ها ی سابق خود در بزنگاه های کنونی برداشت می کنند!! و کلام آخر اینکه اندوخته و سرمایه معصومه آباد فقط اندوخته شخصی ایشان نبوده و نیست؛ بلکه اندوخته و سرمایه معنوی و اجتماعی همه ایرانیان مومن به وعده الهی است که امید است به ثمن بخس فروخته نشود! از صمیم قلب دعا می کنم هر آنچه را که در مورد شما گفتند و شنیدیم ناراست باشد و همچنان نبض " من زنده ام" زندگیتان فعال و پرنشاط! سرکار خانم آباد سایه تان همچنان مستدام باد و دنیا و عقبایتان همیشه آباد! 

ارادتمند؛مهدی جعفری نژاد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    حقیقت گو نمی تونه تو زندان باشه. چون مردم دروغگو و حقگو رو به خوبی میشناسن.
    #FreeYashar

ارسال نظر