کد خبر: 5458
A

فارس بدون تابلو؛ این بار فعال بر خلاف بیانیه اش!

چندی پیش خبرگزاری فارس در بیانیه ایی مدعی شده بود که این رسانه به صورت محدود در نمایشگاه مطبوعات شرکت می کند. اما در روز اول نمایشگاه دقیقا برخلاف اظهارات خود عمل کرد غرفه های این رسانه در نمایشگاه بیست و دوم نه تنها خالی نماند بلکه خبرنگاران این رسانه منتقد دولت برخلاف بیانیه این خبرگزاری در نمایشگاه حضور داشتند.

فارس بدون تابلو؛ این بار فعال بر خلاف  بیانیه اش!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان ایران،چندی پیش خبرگزاری فارس در بیانیه ایی مدعی شده بود که  این رسانه به صورت محدود در نمایشگاه مطبوعات شرکت می کند. اما در روز اول نمایشگاه دقیقا برخلاف اظهارات خود عمل کرد غرفه های این رسانه در نمایشگاه بیست و دوم نه تنها خالی نماند بلکه خبرنگاران این رسانه منتقد دولت برخلاف بیانیه این خبرگزاری در نمایشگاه حضور داشتند. 

 

 

ادعای فارس در حالی مطرح شده است که خبرنگار دیده بان ایران، از حضور فعال خبرنگاران این خبرگزاری در غرفه مشخص شده در محل برپایی نمایشگاه خبر می دهد.

گفتنی است حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد پیش از این در پاسخ به انصراف برخی رسانه های اصولگرا اظهار کرد: « امسال موارد انصرافی از بین رسانه ها جهت حضور درنمایشگاه داشته ایم اما باید به این نکته اشاره کرد که به لحاظ دیدگاه سیاسی در رسانه ها ، امسال شاهد تنوع بیسیار بیشتری نسبت به سال گذشته هستیم علاوه بر اینکه در زمینه حضور رسانه ها نیز در نمایشگاه مطبوعات رشدی 30 درصدی را تجربه می کنیم.» 

 

چرا فارس در نمایشگاه مطبوعات شرکت کرد 

فعالان حوزه رسانه معتقدند که خود تحریمی فارس در نمایشگاه های چند سال اخیر اعتراض خبرنگاران این رسانه ها و رسانه هایی اقماری فارس همراه شده است بدین ترتیب خبرگزاری فارس تدر جریان تحریم نمایشگاه مطبوعات سال 95 تنها شد. شنیده های دیده بان ایران حاکی از آن است که خبرگزاری فارس تحت فشار خبرنگاران و فعالان  رسانه ایی خود در نمایشگاه مطبوعات شرکت کرد. 

 

1

 

 

1

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

ارسال نظر