کد خبر: 5468
A

حمله خواستگار سابقه‌دار با کلاشینکف در قزوین

جوان کینه‌جویی که در خواستگاری جواب رد شنیده بود، روز جمعه با تهیه یک کلاشنیکف در مسیر پدر و خاله دختر قرار گرفت و با شلیک چندین گلوله آنها را هدف قرار داد

حمله خواستگار سابقه‌دار با کلاشینکف در قزوین

 مرد جوانی به خواستگاری یک دختر در شهرستان «تاکستان» رفته بود اما پدر دختر ضمن تحقیق پی‌برده بود خواستگار دخترش دارای چند سابقه کیفری است و چند سال پیش هم به‌جرم قتل مدت‌ها در زندان بوده که با جلب رضایت و بخشش اولیای دم از قصاص نجات یافته و از زندان آزاد شده است.

 
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جوان کینه‌جو  روز جمعه با تهیه یک کلاشنیکف در مسیر پدر و خاله دختر قرار گرفت و با شلیک چندین گلوله  آنها را هدف قرار داد که در این واقعه خونین پدر نگون‌بخت به قتل رسید و خاله دختر نیز مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافت.


قاتل سپس برای کشتن دختر به محل کار او در یک آرایشگاه رفت و به محض روبه‌رو شدن با  او  و چند زن دیگر همه را تهدید کرد و با شلیک چند گلوله به دختر مورد علاقه‌اش وی را تا پای مرگ برد. این در حالی است که حال دختر 30 ساله وخیم گزارش شده است.

اما این پایان اقدام کینه‌جویانه قاتل نبود چرا که او به قصد کشتن برادر دختر، به‌دنبال وی رفت اما برادر دختر موفق به فرار شد. در این میان سه نفر از همسایگان و مردم اهل «خرمدشت» با رگبار گلوله قاتل بشدت زخمی شدند.

پس از این واقعه، قاتل کینه جو پابه‌فرار گذاشت که در حال حاضر مأموران در تلاش برای دستگیری‌اش هستند.

یکی از نزدیکان این خانواده  گفت: «فرامرز» 40 ساله از چند سال قبل خواستگار «مریم» بود. ولی از آنجا که پدر 52 ساله‌اش با این ازدواج مخالف بود، این شرور به شکل‌های مختلف برای آنها مزاحمت ایجاد کرد. او حتی سال گذشته در اقدامی جنون‌آمیز ماشین پدر «مریم» را به آتش کشید. قاتل فراری پیش از این نیز با تهیه اسلحه به خانه دختر مورد علاقه‌اش رفته و قصد کشتن پدر خانواده را داشت که ناکام مانده بود. پرونده‌های شکایت از وی نیز طی دو سال گذشته در دادگاه‌های تاکستان، قزوین و... مطرح است.  اما مرد جنایتکار این بار نقشه شومش را عملی کرد و همه را به رگبار بست. این در حالی است که او به 17 سال زندان محکوم شده بود اما قبل از نهایی شدن حکم خانواده‌ای را سیاهپوش کرد.

منبع: ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر