کد خبر: 5526
A

مسجد جامعی: گزارش شهرداری در بحث تسهیلات املاک وجود تخلف را تایید کرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت : در انعکاس سخنانم در روزنامه همشهری اشتباهی شده بود که کل فحوای سخن من را به سوی دیگری برده است و این درحالی است که مراد از آن تایید گزارش شهرداری نبود.

مسجد جامعی: گزارش شهرداری در بحث تسهیلات املاک وجود تخلف را تایید کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، احمد مسجد جامعی در سیصد و سومین جلسه شورا با اشاره به انعکاس سخنانش در جلسه گذشته شورا توسط روزنامه همشهری، گفت: در گزارش منتشر شده در صفحه و تیتر نخست روزنامه همشهری مورخ ۱۲ آبان در انعکاس سخنانم اشتباهی رخ داده که منظور متفاوتی را به ذهن متبادر می کند .

وی ادامه داد: در گزارش منتشره که مربوط به گزارش شهردار به شورا درباره پرونده تسهیلات مسکن بود از زبان من آمده "حالا که تقریبا فهمیدیم واقعیت ماجرای این پرونده از چه قرار است بهتر است در این مسئله کوتاه بیاییم " که این گفته ذهن مخاطب را به این سو می برد که این اظهارات ،ناظر به تایید عملکرد شهرداری در این پرونده است .

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود : این در حالی است که این بخش از سخنان من هیچ ارتباطی با این موضوع نداشت . در آن جلسه از شاکیان محترم پرونده ی آقای یاشار سلطانی خواستم "حالا که تقریبا فهمیدیم واقعیت ماجرای این پرونده از چه قرار است در این مسئله کوتاه بیایید". پر واضح است بین عبارت "کوتاه بیایید " و "کوتاه بیاییم "،تفاوت معناداری وجود دارد .

مسجد جامعی در ادامه گفت: در جلسه گذشته در خصوص عملکرد شهرداری گفته شد که این بحث کارشناسی است و نیازی به این همه هیجان در طرح مسائل وجود ندارد .

وی عنوان کرد : بحث تعاونی ها هم که از ابتدا چندان مطرح نبود و در خصوص افراد هم آقای شهردار گفتند تاکنون تعدادی از احکام را بعد از اعلام نظر دادستانی لغو کردند که این خود موید تخلف و تخفیف های خارج از عرف بوده است.

مسجد جامعی در ادامه سخنان خود از روند تملک و بازسازی منزل شهید تندگویان در خانی آباد انتقاد کرد و خواستار تسریع در این امر شد .

وی گفت: تنها وزیری که در جمهوری اسلامی ایران به اسارت گرفته شده و بعد به شهادت رسیده شهید تندگویان است و لذا شایسته است در حفظ اثار به جا مانده از وی در راستای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار بیشتر بکوشیم.

مسجد جامعی در ادامه گفت: جا دارد تشکری هم از شهردار منطقه ۱۵ داشته باشم چرا که در تهران گردی روز جمعه وقتی از کوچه اوراقچی ها بازدید می کردیم با جمعیت زیادی از معتادین مواجه شدیم ، در این میان شخصی به ما مراجعه کرد که سابقه رزمندگی و اسارت داشت و بر اساس اظهاراتش به واسطه عارضه های ناشی از اسارت به دام اعتیاد افتاده ، شهردار منطقه هم در کمال صبر و متانت شنونده درد دل این افراد طرد شده از جامعه بود و آن ها را راهنمایی کرد که حتی به دفترش مراجعه کنند تا به آنان کمک کند. این رفتار شهردار شایسته قدر دانی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر