کد خبر: 5535
A
در مراسم تودیع و معارفه وزیر آموزش و پرورش عنوان شد

امیدواریم دانش آشتیانی دوران وزارت را با نیک‌نامی به پایان برساند

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز دکتر دانش بار مسولیت آموزش و پرورش را به عهده گرفته است گفت: امید است دکتر دانش الگویی نمونه برای مدیریت آموزش و پرورش باشد.

امیدواریم دانش آشتیانی دوران وزارت را با نیک‌نامی به پایان برساند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی زرافشان در مراسم تودیع و معارفه وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از شورای معاونین، مدیران آموزش و پرورش و معلمان از خدمات دکتر فانی در سه سال دوران وزارت قدردانی و انتخاب دکتر دانش به عنوان وزیر آموزش و پرورش را تبریک گفت. 


وی افزود: دولت یازدهم کار خود را با انبوهی از مشکلات و چالش ها آغاز و تلاش کرد با شعار تدبیروامید این مسیر ناهموار را طی کند. 

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شرایط سخت حاکم بر وزارت آموزش و پرورش در ابتدای شروع به کار دولت گفت : اقدامات بموقع برای خروج از معضلات مهمترین راهکار بود و فانی تسلیم وضع موجود نشد و به ارتقای کیفیت اندیشید و با مدرسه محوری و مشارکت گام در مسیر ارتقای کیفیت گذاشت و اجرای سند تحول را سرلوحه کار خود قرار داد. 

زرافشان با بیان اینکه امروز دکتر دانش به عنوان عضو کابینه بار مسوولیت را با همان جهت گیری به دوش گرفته است گفت: امید است دکتر دانش الگویی نمونه برای مدیریت آموزش و پرورش کشور باشد. 

گفتنی است محمدرضا حافظی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز نیز گفت: دکتر فاتی آثار مثبتی برجای گذاشت و وظیفه دارم از سوی 900 هزار خیر مدرسه ساز در داخل و هزار خیر مدرسه ساز در خارج از کشور از ایشان تشکر کنم. فانی یار و یاور خیران بود و انگیزه خیران را روز به روز بالا برد. 

حافظی ادامه داد: به دکتر دانش تبریک می گویم و امیدوارم دوران وزارت را با نیکنامی به پایان برساند. اگر روزی مسئول دولت بودم 50 درصد اعتبار کشور را به آموزش و پرورش اختصاص می دادم زیرا زیربنای توسعه کشور است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر