کد خبر: 5574
A
معاون اجتماعی بهزیستی:

پلمب ۵۰ مهدکودک متخلف در تهران

معاون اجتماعی بهزیستی از پلمب ۵۰ مهدکودک متخلف و غیرمجاز خبر داد و گفت: این مهدها در تهران شناسایی شده‌اند.

پلمب ۵۰ مهدکودک متخلف در تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حبیب الله مسعودی فرید از پلمب ۵۰ مهدکودک متخلف و غیرمجاز در تهران خبر داد و گفت: موارد گزارش شده از تخلف در این مهدها یا از سوی مهدهای مجوزدار اعلام شده یا از طریق مردم که نسبت به اصالت این مهدها تردید داشتند، مطرح شده است.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی افزود: این مهدهای متخلف از بهزیستی مجوز نداشته‌اند و از نظر محتوای آموزشی و فضای فیزیکی و عدم مجوز، پلمب شده اند.

وی با بیان اینکه مهدهای کودک موظف هستند طبق برنامه های سازمان بهزیستی عمل کنند، گفت:در غیر این صورت ابتدا تذکر شفاهی به آنها داده می شود و اگر به وضعیت خود رسیدگی نکنند به آنها اخطار کتبی داده می شود و فرصت یک ماهه خواهند داشت تا شرایط خود را اصلاح کنند و در غیر اینصورت به صورت موقت تعطیل می شوند و پس از بازدیدهای انجام شده یا مجدد، شروع به کار کرده یا نسبت به پلمب مهدها اقدام می شود.

فرید تصریح کرد: مهدهای کودک موظف هستند از محتوای آموزشی تهیه شده از سوی کارشناسان سازمان بهزیستی کشور تبعیت کنند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: خانواده ها می توانند به تابلوی مهدها توجه کرده و دقت کنند که نشان و آرم سازمان بهزیستی را داشته باشد؛ از سوی دیگر مهدهای مجاز باید کد داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین خانواده ها برای اطمینان از مجوز مهدها می توانند اصالت آنها را از بهزیستی پرس و جو کنند و یا به سایت سازمان مراجعه کنند که در آن اسامی تمام مهدهای مجوزدار موجود است مگر اینکه مهدکودک تازه تأسیس باشد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر