کد خبر: 5656
A
به منظور بازدید از مراکز علمی و دانشگاهی؛

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری وارد کهگیلویه و بویر احمد شد

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به منظور شرکت در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی صبح امروز وارد استان کهگیلویه و بویر احمد (یاسوج) شد.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری وارد کهگیلویه و بویر احمد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و هیات همراه به منظور شرکت در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی صبح امروز وارد استان کهگیلویه و بویر احمد (یاسوج) شد.
همچنین، ستاری در این سفر در جلسه اعضای اتاق صنعت، معدن و تجارت (بازرگانی) شرکت خواهد کرد و پس از آن نیز در ادامه سفر خود با حضور در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان گزارشی از شرکت های دانش بنیان این استان ارائه می‌دهد زیرا اقتصاد دانش بنیان به عنوان یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی مسئله تولید داخل، اشتغالزایی و تحرک و رونق اقتصادی را مورد توجه قرار داده است.
بر اساس این گزارش، سال گذشته به منظور بررسی، تصویب و راهبری برنامه های اقتصاد مقاومتی و نظارت بر عملیات اجرایی آنها، ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری تشکیل شد که در این ستاد وزرا و مسوولان کلیدی حوزه اقتصادی و اجتماعی و سه نفر اقتصاددان به انتخاب رییس ستاد عضویت دارند.
هماهنگی برای تدوین برنامه‌های عملیاتی دستگاه های اجرایی ملی و استانی در چارچوب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و راهبردهای مربوط و پیگیری تأمین نیازهای اجرای برنامه های مصوب ستاد، دریافت برنامه های عملیاتی دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی غیردولتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و بررسی و تصویب آن ها و گزارش گیری منظم از اجرای برنامه ها از جمله مهمترین اهداف این ستاد است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر