کد خبر: 5697
A
علوی:

وزارت اطلاعات در نظرسنجی مهرماه امسال، جایگاه سوم را بین مردم کسب کرد

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مسئولیت نباید طعمه ای در دستان افراد باشد، گفت: مسئولیت نزد مدیران امانت است و در این راستا باید ادای حق کنیم.

وزارت اطلاعات در نظرسنجی مهرماه امسال، جایگاه سوم را بین مردم کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده با ایران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز سه شنبه در نشست شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: این امر مهم هم با خدمت به مردم انجام و بدین ترتیب امنیت در کشور حکمفرما می شود و چشم طمع دشمن از کشور قطع خواهد شد.

وی از مسئولان و مدیران خواست تا نرم خویی و خوش رویی را با مردم همچنان سرلوحه کار خود قرار دهند و به مردم سخت نگیرند و کار امروز آنان را به فردا نسپارند و همه را با خدمت بیشتر زیر چتر حجت شرعی‌مان ولایت فقیه زمان جمع کنند.

وزیر اطلاعات در ادامه اظهار کرد: تنها ایجاد امنیت کافی نیست بلکه باید کاری کرد که همه مردم احساس امنیت داشته باشند و آرامش در آنان ایجاد شود.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه امنیت حق مردم است، گفت: همه مردم این حق را دارند و ما وظیفه داریم برای جامعه امنیت ایجاد کنیم.

وی به آیه ای از قرآن کریم اشاره کرد و افزود: در قرآن از آرامش به سکینه یاد شده است که امنیت باعث رشد اقتصادی، علمی، آموزشی، سیاسی و سایر حوزه ها خواهد شد.

وی به زحمت‌های سربازان گمنام برای ایجاد آرامش در جامعه اشاره ای کرد و گفت: انسان هایی عاشق هستند که مخلصانه و دلسوزانه در سنگر وزارت اطلاعات برای امنیت تلاش و سینه سپر می کنند.

وی با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی را خداوند عطا کرده است افزود: اگر رصد بندگان به رصد خدا گره بخورد، رادار آنان نقطه کوری نخواهد داشت.

وی از همدلی، همراهی تمامی دستگاه‌ها از جمله نیروی نظامی، انتظامی، قضایی، سپاه، استانداران، فرمانداران و سایر مسئولان قدردانی کرد و گفت: با وحدت است که امنیت ایجاد می شود و باید برای حفظ آن تلاش گسترده انجام داد.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش خدمت به مردم را اصل و اساس کار مسئولان دانست و افزود: در قرآن و آموزه های دینی بسیار به خدمت بی منت به مردم سفارش و تاکید شده است.

وی افزود: در آیات و روایت کمک به مردم در گره گشایی مشکلات بسیار تاکید شده است و این را باید نعمتی بزرگ دانست.

وی اظهار کرد: اگر قدرت اقتصادی و سیاسی در مسیر خدمت نباشد دچار خسران خواهیم شد و در آیات قرآن هم به این امر بسیار اشاره شده است.

وزیر اطلاعات همچنین به نظرسنجی خبرگزاری جمهوری اسلامی در خصوص شاخص محبوبیت وزارتخانه‌ها و دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: این وزارتخانه در نظرسنجی مهرماه امسال، جایگاه سوم را در بین مردم کسب کرد.

وی گفت: این درحالی است که وزارت اطلاعات در سال ۹۲ در خصوص محبوبیت در بین وزارتخانه ها رتبه هفتم را داشت.

وی افزود: همین نظرسنجی سال گذشته نیز انجام شد که این وزارتخانه رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

وزیر اطلاعات گفت: کسب جایگاه سوم موجب شده تا انگیزه سربازان گمنام امام زمان (عج) دوچندان شود.

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات برای انجام سفری دو روزه دیروز (دوشنبه) وارد بجنورد مرکز خراسان شمالی شد.

استان خراسان شمالی با ۹۳۶ هزار نفر جمعیت ۳۰۰ کیلومتر مرز با جمهوری ترکمنستان دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر