کد خبر: 5708
A

فضای غم بر ستاد انتخاباتی هیلاری سایه افکنده است

پیروزی کلیدی ترامپ در فلوریدا کافی بود تا ستاد انتخاباتی هیلاری به این باور برسند که تلاشهایشان برای برکشیدن اولین بانوی رئیس جمهور آمریکا به شکست منجر شده است.

فضای غم بر ستاد انتخاباتی هیلاری سایه افکنده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، هم اکنون در حالیکه ترامپ لحظه به لحظه به کاخ سفید نزدیک می شود فضای غم و اندوه بر ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون سایه می  افکند. 

رای گیری در آمریکا پایان یافته و شمارش آراء گویای برتری دونالد ترامپ در ایالت های سرنوشت ساز است. باتوجه به اینکه هیلاری کلینتون دموکرات در این رقابت بازنده شده است و دونالد ترامپ جمهوری خواه به سمت کاخ سفید می رود.

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز که از طرفداران سنتی جمهوریخواهان محسوب می شود گزارش داده است که این ساعتها، دقایق دردناکی برای ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون است.آنها بهت زده شده اند. دیگر از شادی قبل در ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون خبری نیست.

فعالان ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون تصور می کردند او به آسانی بتواند در انتخابات به پیروزی برسد. آنها در ابتدا مطمئن بودند چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

بعد از گذشت ساعاتی و اعلام نتایج انتخابات در چند ایالت، این اطمینان خاطر به شک و تردید تبدیل شد و حالا با پیروزی قابل توجه ترامپ بر کلینتون، فضای ناراحتی و یاس و سردرگمی بر ستاد انتخاباتی وزیر امورخارجه سابق آمریکا سایه افکن شده است.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر