کد خبر: 5756
A

کیتی پری: انقلاب در راه است

بسیاری از چهره‌های مطرح دنیای سینما، موسیقی و حتی نویسنده سری داستان‌های «هری پاتر» به رییس‌جمهور شدن ترامپ واکنش نشان دادند.

کیتی پری: انقلاب در راه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کیتی پری خواننده سرشناس آمریکایی که پیش از انتخابات به صورت گسترده‌ای برای کلینتون تبلیغ می‌کرد پس از اعلام خبر پیروزی ترامپ در توییتر نوشت: «انقلاب در راه است.»

در این میان جی‌.کی رولینگ نویسنده بریتانیای سری کتاب‌های «هری پاتر» هم توییت کرد:‌ «ما کنار هم ایستاده‌ایم. ما برای آسیب‌پذیرها به پا می‌خیزیم و قلدرها را به چالش می‌کشیم. اجازه نمی‌دهیم سخنان تنفر‌آمیز امری معمول شود. ما عقب‌نشینی نمی‌کنیم.»

پس از انتخاب ترامپ واکنش‌ منفی در میان دیگر هنرمندان هم کم دیده نمی‌شود. برای نمونه جاد آپتاو کارگردان و فیلمنامه‌نویس سرشناس هالیوودی در این زمینه توییت کرد:‌ «در شگفتم که کوکلاکس کلان‌ها چه انتظاری از دونالد ترامپ دارند. زمان خوبیه که بزنیم تو کار ساخت و ساز. به زودی هیچ قانونی در کار نخواهد بود. فقط پول کافی است.»

ست مک‌فارلین بازیگر «یک میلیون راه برای مردن در غرب»‌ انتخاب ترامپ را اتفاقی تازه می‌داند:‌ «برخی بوش را دوست نداشتند. برخی اوباما را نمی‌پسندیدند. اما این بار متفاوت است. بی‌خیال دوست داشتن و نداشتن. بسیاری الان ترس را حس می‌کنند. این چیز تازه‌ای است.»

آدام مک‌کی که سال گذشته برای فیلم «فروش استقراضی بزرگ» جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد، درباره ترامپ نوشت:‌ «تکرار می‌کنم: رییس‌جمهور تازه ما تغییرات آب‌وهوایی ساخته دست انسان را باور ندارد.»

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر