کد خبر: 5806
A

جلسه محاکمه شکنجه‌گر اعظم و فرزندانش برگزار شد

جلسه محاکمه مردی که 2 فرزند و همسرش را به طرز فجیعی در مشهد شکنجه کرده بود، صبح روز گذشته در مشهد برگزار شد.

جلسه محاکمه شکنجه‌گر اعظم و فرزندانش برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روزنامه خراسان، نوشت: در این جلسه محاکمه که حدود 5 ساعت به طول انجامید، متهم پرونده با انکار برخی از اتهامات به حبس و ضرب و جرح اعضای خانواده اش اعتراف کرد.

 

در همین حال «اعظم» و 2 کودک خردسالش در حضور مقامات قضایی شعبه سوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی به تشریح ماجرا های شکنجه خود پرداختند و جزئیاتی از آن حوادث تلخ را بیان کردند.
 
در این جلسه محبی (وکیل شاکیان) نیز به دفاع از موکلانش پرداخت و گفت: با توجه به این که اقدامات و رفتار های هنجارشکنانه متهم به روح و روان جامعه نیز آسیب وارد کرده است از محضر دادگاه تقاضای صدور حکم اشد مجازات را دارم.
 
این گزارش حاکی است: در ادامه جلسه دادگاه نیز وکیل تسخیری متهم از اتهامات مرد معروف به «شکنجه گر» دفاع کرد. شایان ذکر است: این مرد با اتهاماتی مانند کودک آزاری شروع به قتل، ضرب و جرح با چاقو و...روبه روست، قضات با تجربه دادگاه کیفری پس از گرفتن آخرین دفاع از متهم، به زودی رای خود را درباره این پرونده جنجالی صادر خواهند کرد. در خور اشاره است: فروردین سال جاری پرونده ای در دادسرای مشهد تشکیل شد که محتویات آن نشان می داد مردی با حبس کردن همسر و 2 فرزند دخترش، آن ها را مورد شکنجه قرار می دهد که با صدور دستوری از سوی قاضی موحدی راد (معاون دادستان مشهد) دستگیر شد.
 
وی در جلسه بازپرسی به سوزاندن برخی نقاط بدن همسرش با اجاق گاز تک شعله در حالی که او را درون صندوقچه فلزی محبوس کرده بود و همچنین ایراد ضرب و جرح با ناخن گیر شکسته اعتراف کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر